نویسنده: آریا بهپور
// یکشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۴

آیا دنباله بازی Alien: Isolation در راه است؟

به تازگی تیزرهای مرموزی منتشر شده‌اند که ممکن است به دنباله بازی Alien: Isolation مربوط باشند.

دو روز قبل اکانت توییتر Alien توییتی با این مضمون ارسال کرد:

دختر، یاغی، قهرمان. او استحقاق این را دارد که داستانش روایت شود.

همراه توییت تیزری هم منتشر شد که در آن به آماندا ریپلی، شخصیت اصلی بازی Alien: Isolation، محصول استودیو Creative Assembly اشاره شده بود. در این تیزر ۱۴ ثانیه‌ای، دوربین روی بخشی از لباس این شخصیت زوم کرده است و می‌توان عبارت A. Ripley را مشاهده کرد و بعد از آن هم این نوشته به نمایش درمی‌آید:

آماندا ریپلی کیست؟

در انتهای تیزر هم عبارت «بخوان، بازی کن، تماشا کن» به چشم می‌خورد؛ عبارتی که باعث شده است بحث‌های زیادی بین طرفداران Alien شکل بگیرد و عده‌ای به این فکر بیفتند که شاید به زودی شاهد معرفی دنباله‌ای برای Alien: Isolation باشیم؛ آن هم در سه قالب مختلف: کتاب یا کمیک، بازی ویدیویی و فیلم سینمایی.

دانلود ویدیو از آپارات

کنجکاوی دوست‌داران «بیگانه» در مورد این تیزر عجیب ادامه داشت، تا اینکه اکانت مورد نظر توییت دیگری با این نوشته‌ها ارسال کرد:

۴۰ سال قبل نوسترومو (فضاپیمای فیلم بیگانه) ناپدید شد. آماندا ریپلی هر طور که شده در سال ۲۰۱۹ رازهای این فضاپیما را فاش خواهد کرد.

همراه این توییت تیزر دیگری هم منتشر شد که در کنار نشان دادن بخش‌هایی از اولین فیلم بیگانه و صحنه‌های مربوط به زنومورف و شخصیت اصلی فیلم یعنی الن ریپلی (با بازی سیگورنی ویور)، این جملات را نمایش می‌دهد:

زمانی که خدمه فضاپیمای نوسترومو ناپدید شدند، رازی را از خود بر جای گذاشتند. این راز در سال ۲۰۱۹ برملا خواهد شد.

بعد از آن هم دوباره تصویر غیر واضحی که از آماندا ریپلی در تیزر قبلی دیده بودیم، تکرار می‌شود و همان نوشته‌های تیزر قبلی به نمایش درمی‌آیند.

دانلود ویدیو از آپارات

در حال حاضر نمی‌توان با اطمینان در مورد این دو تیزر صحبت کرد ولی از آنجایی که صحبت از سال ۲۰۱۹ شده است و هشتگ ژانویه هم در توییت به چشم می‌خورد، احتمالاً به زودی شاهد معرفی رسمی در این زمینه خواهیم بود.

در چند وقت اخیر اخبار و شایعات مختلفی در مورد دنیای بیگانه منتشر شده است که شاید بعضی از آن‌ها با این تیزرها در ارتباط باشند. مدتی قبل نام تجاری Alien: Blackout توسط کمپانی فاکس قرن بیستم در زمینه بازی‌های ویدیویی ثبت شد. یک سال پیش از آن هم خبرهایی در مورد ساخته شدن یک بازی شوتر جدید بر اساس این مجموعه محبوب منتشر شده بود و اوایل تابستان هم شایعه‌ای در مورد احتمال ساخته شدن سریال Alien به گوش رسیده بود. در کنار این‌ها یک کمیک جدید با عنوان Alien: Resistance هم به زودی منتشر می‌شود که با ماجراهای Alien: Isolation در ارتباط است.


منبع PC Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده