// پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

بازی جدید Alien در سبک شوتر در حال ساخت است

استودیو FoxNext با خرید استودیو Cold Iron اعلام کرد که بازی جدیدی از سری Alien در سبک شوتر در حال توسعه است.

بازی جدیدی بر پایه مجموعه علمی تخیلی Alien در دست ساخت قرار دارد. استودیو FoxNext که بخش سرگرمی و بازی‌های ویدیویی کمپانی بزرگ Fox است، این اخبار بازی را منتشر کرد و قرار شد یک بازی شوتر جدید از سری Alien برای پی سی و کنسول‌های خانگی منتشر شود. سازندگان پس از معرفی بازی از انتشار اطلاعات بیشتر سکوت اختیار کرده‌اند.

بازی جدید که هنوز نام آن نیز مشخص نشده است در استودیو کولد آیرون (Cold Iron)، واقع در شهر سان فرانسیسکو توسعه می‌یابد که در سال ۲۰۱۵ تاسیس شده است و در حال حاضر FoxNext آن را خریداری کرده است. اعضای تیم توسعه دهنده حاضر در استودیو کولد آیورن پیش‌تر روی آثاری همچون NeverWinter، بازی City of Heroes، بازی BioShock Infinite، بازی Borderlands، بازی Doom و Metroid Prime 3 کار کرده‌اند. گفتنی است که Alien جدید اولین بازی استودیو Cold Iron محسوب می‌شود.

علاوه بر اطلاعات منتشر شده پیرامون سبک بازی که در ژانر شوتر ساخته می‌شود، FoxNext گفت که این اثر قرار است یک تجربه اکشن واقعی را برای کاربران به ارمغان آورد. اطلاعات دیگری پیرامون این بازی هنوز منتشر نشده است.

در حالی که برخی از نفرات حاضر در استودیو کولد آیرون تجربه ساخت بازی‌های MMO همچون City of Heroes و Star Trek Online را دارند، نماینده FoxNext در مورد انتشار اطلاعاتی پیرامون المان‌های آنلاین بازی Alien جدید سکوت کرده‌اند. کریگ زینکویچ، مدیر عامل استودیو کولد آیرون، با توجه به تیم توسعه دهنده در استودیو و تجربه آنها در خلق دنیای بازی‌های آنلاین گفت که نفرات حاضر در استودیو با محصولی که قرار است توسعه دهیم، سازگاری دارند.

آخرین نسخه از سری بازی‌های بیگانه مربوط به Aline: Isolation می‌شود که در سال ۲۰۱۴ به دست استودیو کریتیو اسمبلی (Creative Assembly) برای پی سی و کنسول‌ها منتشر شده است. بازی مذکور بیش از دو میلیون نسخه به فروش رفته است. پیش‌تر استودیو کریتیو اسمبلی در مورد ایده‌هایی برای ساخت نسخه‌های بعدی این مجموعه سخن گفت که تا به امروز اطلاعاتی منتشر نشده است.

نظرات خود را در مورد بازی Alien جدید با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده