نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۵

اولین تیزر فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw منتشر شد؛ اولین تریلر جمعه

یونیورسال پیکچرز با انتشار تیزری اعلام کرد که اولین تریلر فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw روز جمعه این هفته منتشر خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw (سریع و خشمگین تقدیم می‌کند: هابز و شاو) منتشر شده است. اولین تیزر فیلم Hobbs and Shaw (هابز و شاو) که قسمت فرعی و اسپین آف فیلم Fast and Furious (سریع و خشمگین) است و توسط کمپانی یونیورسال پیکچرز در توییتر رسمی این فیلم منتشر شده، حاوی هیچ تصویر رسمی نیست و تنها شاهد حضور لوک هابز با بازی دواین جانسون، هستیم. همچنین در پایان این تیزر اعلام شد که اولین تریلر رسمی این فیلم روز جمعه این هفته منتشر خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

پیش از این اعلام شده بود که اولین تریلر فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw در طول مسابقه سوپر باول (Super Bowl) امسال که مسابقه فینال مسابقات فوتبال آمریکایی است، منتشر خواهد شد، اما به نظر می‌رسد که کمپانی یونیورسال پیکچرز برنامه اولیه خود را کمی تغییر داده و تصمیم گرفته که تریلر این فیلم را کمی زودتر منتشر کند. با این حال، قابل انتظار است که یک نسخه کوتاه‌تر از این تریلر همچنان در طول مسابقه سوپر باول 2019 نمایش داده شود. دواین جانسون در نقش لوک هابز، جیسون استاتهام در نقش دکارد شاو، ونسا کربی در نقش هتی شاو، ادریس البا در نقش بریکستون، ایزا گونزالس، استفانی فوگت و ادی مارسن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw قرار است در تاریخ ۲ آگوست ۲۰۱۹ (۱۱ مرداد ۱۳۹۸) اکران شود. دیوید لیچ که بیشتر برای کارگردانی فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) و فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی) شناخته می‌شود، کارگردانی قسمت فرعی فیلم Fast and Furious را بر عهده دارد. کریس مورگان، نویسنده با سابقه مجموعه سریع و خشن، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Hobbs and Shaw را نیز بر عهده داشته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده