نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

برادران وارنر هنوز برای درجه سنی فیلم Birds of Prey تصمیمی نگرفته است

به نظر می‌رسد برادران وارنر هنوز تصمیمی برای درجه سنی فیلم Birds of Prey نگرفته و درجه سنی بزرگسال یا PG-13 این فیلم هنوز قطعی نیست.

به‌تازگی کمپانی برادران وارنر اولین تیزر فیلم Birds of Prey and The Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn (پرندگان شکاری و رهایی رویایی یک هارلی کویین) را منتشر کرده که در این تیزر از ظاهر شخصیت‌های این فیلم رونمایی شده است. همچنین طبق تصاویر منتشر شده از پشت صحنه فیلم، فیلمبرداری و تولید این فیلم نیز به‌تازگی آغاز شده است. مارگو رابی در نقش هارلی کویین، مری الیزابت وینستد در نقش هانترس، جرنی اسمالت-بل در نقش قناری سیاه، رزی پرز در نقش رنی مونتویا، ایوان مک گرگور در نقش بلک ماسک، الا جی بسکو در نقش نقش کاساندرا کین، کریس مسینا در نقش ویکتور زز، استیون ویلیامز، فرانسوا چاو، مت ویلیگ، درک ویلسون، الی وانگ، دانا لی و تالون رید، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Birds of Prey (پرندگان شکارچی) حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از درجه سنی این فیلم منتشر شده است.

ماه تیر امسال بود که رابی در یک مصاحبه تایید کرد که فیلم Birds of Prey با درجه سنی بزرگسال (R) تولید و منتشر می‌شود. حال طبق خبری که ComicBook منتشر کرده، کمپانی برادران وارنر هنوز تصمیمی در مورد درجه سنی این فیلم نگرفته است و مشخص نیست که این فیلم در نهایت قرار است با درجه سنی PG-13 تولید و منتشر شود یا اینکه این فیلم قرار است راه فیلم Deadpool (ددپول) را در پیش بگیرد و با درجه سنی بزرگسال تولید و به روی پرده‌های سینما برود. با این حال، طبیعی است که روند تولید فیلم Birds of Prey تا زمان مشخص شدن تصمیم برادران وارنر به شکل عادی ادامه پیدا کند و به یاد داشته باشیم که فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) که هارلی کوئین نیز در آن حضور داشت، نیز با رتبه بندی سنی PG-13 تولید شده و عجیب نیست که برادران وارنر تصمیم مشابه‌ای را برای فیلم Birds of Prey بگیرد.

فیلم Birds of Prey برای اکران در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است. کاتی یان وظیفه کارگردانی را بر عهده دارد و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده کریستینا هادسون، نویسنده فیلم Bumblebee (بامبل بی)، بوده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده