نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

تصاویر جدید بازی Jump Force حضور کاراکتر Dai در آن را تایید می‌کنند

با توجه به جدیدترین تصاویری که از بازی Jump Force منتشر شده، مشخص شد که کاراکتر Dai از مجموعه‌ی Dragon Quest: The Adventures of Dai هم در جمع مبارزان این بازی حاضر خواهد شد.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، تصاویری جدید از بازی Jump Force، اثر مورد انتظار کمپانی باندای نامکو منتشر شده است. این تصاویر حضور کاراکتر Dai از مجموعه‌ی Dragon Quest: The Adventures of Dai را در جمع مبارزان حاضر در بازی تایید می‌کند.

پیش از اینکه باندای نامکو به‌طور رسمی حضور کاراکتر «دای» در بازی را اعلام کند، اکانت آمریکای این کمپانی در اینستاگرام با انتشار چند عکس حضور کاراکتر Jotaro Kujo از مجموعه‌ی JoJo’s Bizarre Adventure و Dai از مجموعه‌ی Dragon Quest: The Adventures of Dai را تایید کرد. این برای اولین بار است که اکانت آمریکا باندای نامکو اطلاعاتی از کاراکترهای حاضر در بازی را فاش می‌کند.

البته که هنوز حضور Jotaro Kujo در بازی توسط سازندگان به‌طور رسمی تایید نشده اما احتمال می‌رود که در ادامه‌ی هفته‌ی جاری، این مهم رنگ و بوی واقعیت به‌خود بگیرد. با توجه به تصاویری که از کاراکتر «دای» منتشر شده، بازیکنان می‌توانند او را در دو فاز مبارزه با شمشیر و مبارزه با جادوهای مختلف کنترل کنند.

نکته‌ی جالب درمورد کاراکتر «دای» این است که وی ابتدا و قبل از اینکه ماجراهایش در مجله‌ی شونن جامپ منتشر شود، در بازی‌های Dragon Quest ساخته‌ی کمپانی اسکوئر انیکس به مخاطبین معرفی شد و نکته‌ی جالبی که گفتم به این برمی‌گردد که دای اولین کاراکتری است که از یک بازی ساخته‌ی استودیویی به‌جز باندای نامکو (یعنی اسکوئر انیکس) در این اثر قابل کنترل خواهد بود.

بازی Jump Force که یکی از بازی‌های مورد انتظار سال ۲۰۱۹ هم هست، در تاریخ ۱۵ فوریه (۲۶ بهمن) راهی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده