نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

بازیگری تازه‌کار به بازسازی فیلم West Side Story اسپیلبرگ اضافه شد

ریچل زگلر، بازیگر نوجوان آمریکایی، به لیست بازیگران فیلم بازسازی West Side Story (داستان وست ساید) استیون اسپیلبرگ اضافه شد.

ریچل زگلر، بازیگر نوجوان سینمای هالیوود، قرار است یکی از نقش‌های اصلی فیلم بازسازی West Side Story (داستان وست ساید) استیون اسپیلبرگ را بر عهده داشته باشد؛ سایت TheWrap حضور این بازیگر تازه‌کار را در پروژه جدید اسپیلبرگ تأیید کرده است. این بازیگر ۱۷ ساله قرار است نقش مقابل انسل الگورت را که ایفاگر نقش شخصیت تونی خواهد بود، در این اقتباس سینمایی جدید بر عهده داشته باشد.

فیلم رمانتیک، درام و موزیکال West Side Story در سال ۱۹۶۱ روی پردهٔ سینما رفت و کارگردانی این فیلم را رابرت وایز و جروم رابینز بر عهده داشتند. فیلمنامه آن فیلم بر پایهٔ نمایشنامه «داستان وست ساید»، برگرفته از اثر جاودانهٔ رمئو و ژولیت از ویلیام شکسپیر است که اپرانامه آن از آرتور لورنت و موسیقی‌اش از لئونارد برنستاین بود و در سال ۱۹۵۷ در تئاتر برادوی روی صحنه رفت و مورد استقبال عمومی قرار گرفت و پس از استقبال فراوان از تئاتر آن، اقتباس سینمایی West Side Story ساخته شد که این اقتباس سینمایی نیز بسیار موفق بود و فیلم ابتدایی موفق شد در ۱۱ بخش مراسم اسکار سال ۱۹۶۲ نامزد دریافت جایزه شود و ۱۰ جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم سال را دریافت کند. پیش‌تر نیز در خبری اعلام شده بود ریتا مورنو که پیش از این در قسمت اصلی این فیلم موزیکال نقش آنیتا را ایفا کرده بود، به جمع بازیگران بازسازی آن اضافه شده است؛ مورنو برای بازی در فیلم West Side Story موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. مورنو در بازسازی فیلم West Side Story قرار است نقش شخصیت والنتینا را بازی کند.

Zegler

پیش از این حضور انسل الگورت، بازیگر فیلم Baby Driver (بیبی درایور)، برای بازی در نقش تونی در بازسازی فیلم West Side Story تأیید و اعلام شده بود. فیلمبرداری و تولید این فیلم قرار است از تابستان سال ۲۰۱۹ آغاز شود. تونی کوشنر، نویسنده فیلم Munich (مونیخ) و فیلم Lincoln (لینکلن)، وظیفه نگارش فیلمنامه بازسازی فیلم West Side Story را بر عهده دارد.

گفتنی است علاوه بر کارگردانی بازسازی فیلم West Side Story، اسپیلبرگ کارگردانی فیلم Indiana Jones 5 (ایندیانا جونز ۵) را نیز بر عهده دارد؛ این فیلم که پیش از این قرار بود در تاریخ ۱۰ جولای ۲۰۲۰ (۲۰ تیر ماه ۱۳۹۹)‌ اکران شود، اکنون قرار است با یک سال تأخیر در تاریخ ۹ جولای ۲۰۲۱ (۱۸ تیر ماه ۱۴۰۰) روی پرده‌ٔ سینما برود و همین موضوع باعث شده تا اسپیلبرگ فرصتی را برای حضور در پروژه دیگری پیدا کند.

آخرین فیلمی که از استیون اسپیلبرگ روی پردهٔ سینما رفت، فیلم Ready Player One (بازیکن شماره یک آماده) بود که با استقبال نسبتاً خوبی از سوی منتقدان همراه شد و با بودجهٔ ۱۷۵ میلیون دلاری، فروشی ۵۸۲ میلیون دلاری در گیشه داشت. زک پن و اریک ایسن کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشتند. کار ساخت موسیقی فیلم Ready Player One نیز بر عهده آلن سیلوستری بود. تای شرایدن، اولیویا کوک، بن مندلسون، سایمون پگ، هانا جان کامن، لتیشیا رایت، رالف اینسون، تی جی میلر و مارک رایلنس، از جمله بازیگرانی بودند که در فیلم Ready Player One حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده