// چهار شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۰

فریم نیوز ۵۱: از فیلم های جدید دیوید فینچر تا فیلم بعدی اصغر فرهادی در آمریکا

در اولین قسمت از «فریم نیوز» فصل چهارم برنامه‌ی «فریم»، برای‌تان گزیده‌ی اخبار سینما و تلویزیون ایران و جهان را بازگو می‌کنیم و یک تریلر جذاب هم با زیرنویس فارسی نشان‌تان می‌دهیم. همراه زومجی باشید.

این هفته هم به مانند همیشه، اتفاقات زیادی در دنیای هنر هفتم افتاده‌اند و شایعه‌ها و اخبار بسیاری به گوش می‌رسند؛ چه درباره‌ی فیلم یا تئاتر بعدی ساخته‌شده توسط اصغر فرهادی در کشورهای متفاوت و چه درباره‌ی وضعیت دنباله‌ی برخی از فیلم‌های سودآور در سال گذشته. راستی، این هفته یکی از مورد انتظارترین سریال‌های سال ۲۰۱۹ یعنی «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) هم تاریخ پخش رسمی فصل آخرش را اعلام کرد و طرفداران را از نگرانی درآورد. بیشتر از این برای‌تان نمی‌گوییم؛ فقط بدانید که از این به بعد، هر هفته چهارشنبه‌ها ساعت ۲۱:۰۰، می‌توانید به زومجی بیایید و با تماشای جدیدترین اپیزود از برنامه‌ی «فریم نیوز»، از همه‌چیز مطلع شوید؛ حتی از مهم‌ترین رخدادهایی که در سینما و تلویزیون ایران اتفاق افتاده‌اند. راستی، در پایان کار هم همیشه یک تریلر جذاب و دیدنی را با زیرنویس فارسی اختصاصی تقدیم‌تان خواهیم کرد. پس همراه ما و تازه‌ترین اخبار سینمایی/تلویزیونی مهم از سرتاسر دنیا باشید.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

فصل چهارم برنامه‌ی هفتگی، ویدیویی و سینما/تلویزیون‌محور «فریم»، از این پس در قالب سه آیتم ویدیویی «فریم باکس آفیس» روزهای سه‌شنبه ساعت ۲۱:۰۰، «فریم نیوز» روزهای چهارشنبه ساعت ۲۱:۰۰ و «فریم تاک شو» روزهای پنجشنبه ساعت ۲۱:۰۰ در سایت زومجی پخش می‌شود؛ برنامه‌هایی که امیدواریم هر سه‌شان، برای‌تان دوست‌داشتنی و رضایت‌بخش باشند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده