نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۹

تصویر جدیدی از فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw منتشر شد

دواین جانسون تصویر جدیدی از فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw را منتشر کرده که سه بازیگر اصلی فیلم در آن حضور دارند.

مدتی پیش بود که کمپانی یونیورسال پیکچرز اعلام کرد که فیلم Hobbs and Shaw (هابز و شاو) که قسمت فرعی و اسپین آف فیلم Fast and Furious (سریع و خشمگین) است، قرار است با نام Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw (سریع و خشمگین تقدیم می‌کند: هابز و شاو) منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از این فیلم مورد انتظار سال ۲۰۱۹ منتشر شده است. به‌تازگی دواین جانسون، بازیگر نقش لوک هابز تصویر جدیدی از این فیلم را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده که در این تصویر علاوه بر حضور لوک هابز، شاهد حضور دکارد شاو با بازی جیسون استاتهام و بریکستون با بازی ادریس البا نیز هستیم. علاوه بر توصیف هابز به مرد قانون، شاو به جاسوس بین المللی و بریکستون به شرورترین شخصیت مجموعه، جانسون فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw را به بزرگ‌ترین نمایشی که تابستان به خود دیده، توصیف کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw

دواین جانسون در نقش لوک هابز، جیسون استاتهام در نقش دکارد شاو، ونسا کربی در نقش هتی شاو، ادریس البا در نقش بریکستون، ایزا گونزالس، استفانی فوگت و ادی مارسن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. دیوید لیچ که بیشتر برای کارگردانی فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) و فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی) شناخته می‌شود، کارگردانی قسمت فرعی فیلم Fast and Furious را بر عهده دارد. کریس مورگان، نویسنده با سابقه مجموعه سریع و خشن، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Hobbs and Shaw را نیز بر عهده داشته است.

فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw قرار است در تاریخ ۲ آگوست ۲۰۱۹ (۱۱ مرداد ۱۳۹۸) اکران شود. فیلمبرداری و تولید این فیلم از شهریور ماه امسال آغاز شده بود و همچنان نیز ادامه دارد.


منبع Heroichollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده