نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۰

لودینگ ۴۰: از نگاهی به دموی Resident Evil 2 Remake تا عجیب ترین روش های ذخیره سازی در بازی ها

در چهلمین قسمت از لودینگ نگاهی به دموی اخیرا منتشر شده Resident Evil 2 می‌اندازیم و از عجیب‌ترین روش‌های سیو در بازی‌ها می‌گوییم.

کم کم داریم به زمان عرضه یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۹ نزدیک می‌شویم؛ Resident Evil 2 Remake کمتر از دو هفته دیگر عرضه خواهد شد و طرفداران این مجموعه و به‌خصوص نسخه اصلی بازی نمی‌توانند تا تجربه این اثر صبر کنند. هفته گذشته کپکام با عرضه یک دموی قابل بازی ۳۰ دقیقه‌ای از بازی، این فرصت را به بازیکنان داد تا آنها تجربه‌ای هرچند کوتاه از بازی داشته باشند. به دلیل هایپ فوق‌العاده‌ای که پیرامون این بازی وجود دارد تصمیم گرفتیم در لودینگ ۴۰ ویژگی‌های این دمو را با هم بررسی کنیم.

در ادامه لودینگ این هفته، آمار بهترین‌های سال ۲۰۱۸ را با هم مرور می‌کنیم و همچنین در دماسنج به بتسدا گیر خواهیم داد و از جدایی بانجی از اکتیویژن می‌گوییم. اما در بخش تاپ فایو این هفته می‌خواهیم با هم عجیب‌ترین روش‌های ذخیره‌سازی در بازی‌ها را در طول تاریخ مرور کنیم. پس از یک هفته غیبت، با تازه‌ها و میثم خلیل‌زاده برگشته‌ایم تا ببینیم در هفت روز آینده چه بازی‌هایی عرضه خواهند شد. در بخش از زومجی بپرسید نیز با فرمتی تازه در خدمت شما خواهیم بود. فراموش نکنید که رویداد بهترین‌های سال زومجی کماکان در حال برگزاری است و شما می‌توانید به راحتی با رفتن به صفحه مخصوص این رویداد از جدیدترین برنده‌ها مطلع شوید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده