نویسنده: معین کلهری
// پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۹

بازی Anthem یک اثر خاص خواهد بود

طبق گفته‌های کیسی هادسون، بازی Anthem کاملاً با دیگر بازی‌های استودیو بایوور فرق می‌کند و ویژگی‌های خاص خودش را دارد. با زومجی همراه باشید.

بازی Anthem یکی از موردانتظارترین بازی‌های در حال ساخت است که خودش را هم به عنوان یکی از بهترین‌های آن‌ها، با ویژگی‌های متعدد و دنیای جهان باز مملو از عناصر زنده معرفی کرده است. در خلال نمایشگاه Pax West بود که مایکل گمبل، تهیه کننده ارشد بازی، اذعان کرد که Anthem تمام بازی‌های استودیو Bioware را تحت تاثیر قرار می‌دهد. هرچند که منظور گمبل از این حرف، نحوه داستان‌سرایی و پشتیبانی از بازی پس از عرضه بود، اما بعضی از طرفداران به اشتباه گمان کردند که این به معنای تغییر رویه و گیم‌پلی مجموعه‌های Dragon Age و Mass Effect خواهد بود. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کیسی هادسون طی پرسش و پاسخی در توییتر این ادعا را کاملاً رد کرده است و از جدیدترین آی‌پی این استودیو پرآوازه با عنوان یک اثر «خاص» نام برده است. وی در این باره گفته است:

صحبت‌های عجیب و غریبی درباره تاثیر Anthem روی بازی‌های آینده ما رد و بدل می‌شود. قطعاً زمانی که ما می‌خواهیم نسخه‌ای جدید از Dragon Age بسازیم، آن را همانطور که این مجموعه توسعه داده شده و باید باشد، می‌سازیم. سری Mass Effect هم همینطور است. Anthem بازی‌ای است که از خیلی جهات نسبت به بازی‌های دیگر ما، خاص خواهد بود. موردی که از بازی به بازی منتقل می‌شود و با ما می‌ماند، تکاملی است که طراحی گیم و تکنولوژی دارد.

صحبت‌های هادسون کمی مبهم است و همه‌چیز را کاملاً روشن نمی‌کند، اما او اطمینان داده که مجموعه‌های دراگون ایج و مس افکت، پایبند به ریشه‌های خود خواهند ماند؛ هرچند که وی کاملاً این تاثیر را انکار نمی‌کند و مطمئناً ما شاهد همان تکاملی خواهیم بود که کیسی هادسون از آن صحبت می‌کند. باید منتظر ماند و دید.

چند روز پیش فهمیدیم که محتویات داستانی این بازی کاملاً رایگان خواهد بود. در جریان نمایشگاه پکس وست هم دو تریلر از بازی منتشر شد که یکی با محوریت سیستم دیالوگ‌های آن بود و دیگری تاثیر داستان روی گیم‌پلی را نشان می‌داد. البته اطلاعات جدیدی از گیم‌پلی این اثر هم منتشر شده است که شما را بیشتر با حال و هوای بازی آشنا می‌کند.

 بازی Anthem در تاریخ سه اسفند ماه (۲۲ فوریه ۲۰۱۹) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود. چندی پیش هم تاریخ انتشار دموی بازی مشخص شده بود که بر طبق آن، در تاریخ ۱۲ بهمن ماه (یک فوریه) برای تمامی پلتفرم‌ها در دسترس قرار می‌گیرد.

شما چه فکری می‌کنید؟ نظرات خودتان را با زومجی در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده