// دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۴

محتویات اضافی بخش داستانی Anthem رایگان خواهند بود

استودیو بایوور در نمایشگاه Pax West اعلام کرده است که محتویات داستانی پس از عرضه بازی Anthem، کاملا رایگان خواهند بود.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی و نمایشگاه Pax West، مارک داراه، تهیه کننده اجرایی بازی Anthem، اطلاعاتی از محتویات داستانی بازی Anthem در دسترس قرار داد. شاید برای تعدادی از کاربران سوال پیش آمده است که محتویات داستانی و نحوه خریدهای بسته‌های الحاقی در Anthem به چه صورت خواهد بود.

مارک داراه در مورد لوت باکس‌ها گفت:

هیچ لوت باکسی در بازی Anthem وجود ندارد.

وی در ادامه صحبت‌هایش به این مورد اشاره کرد که پرداخت‌های درون برنامه‌ای شامل آیتم‌های تزئینی می‌شود. همچنین جدا از پرداخت پول واقعی، آیتم‌های تزئینی را می‌توانید از طریق پول داخل بازی نیز خریداری کنید. در این میان مورد مهمی که به آن اشاره شد، محتویات داستانی پس از عرضه یا همان بسته‌های الحاقی داستانی بازی Anthem، به صورت کاملا رایگان در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

برای روایت داستان، دوست نداریم مخاطبان خود را دسته‌بندی کنیم. ما می‌خواهیم تمامی کاربرها به صورت همزمان یک داستان واحد را تجربه کنند. از این رو هیچ کدام از محتویات داستانی بازی Anthem، پولی نخواهند بود.

نظر شما کاربران زومجی در این مورد چیست؟ بازی Anthem در تاریخ سه اسفند ماه (۲۲ فوریه ۲۰۱۹) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود. همچنین دموی این بازی در تاریخ ۱۲ بهمن ماه (یک فوریه) برای تمامی پلتفرم‌ها در دسترس قرار می‌گیرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده