نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۰

تیزر بسته الحاقی The Heist بازی Spider-Man با حضور شخصیت بلک کت

در تیزر معرفی اولین بسته الحاقی بازی Spider-Man که The Heist نام دارد، با ظاهر شخصیت بلک کت آشنا می‌شویم.

پس از معرفی جدیدترین اقتباس از مجموعه‌ی مرد عنکبوتی در صنعت گیم، اینکه کاراکتر Black Cat چگونه قرار است در بازی حاضر شود از مسائلی بود که ذهن هواداران را به خود مشغول کرده بود. امروز در جریان تازه‌ترین اخبار بازی و با توجه به تیزری که منتشر شده، آگاه شدیم که این کاراکتر در بازی و در قالب اولین بسته‌ی الحاقی آن یعنی The Heist حاضر خواهد شد. در این تیزر، شاهد رویارویی مرد عنکبوتی با فلیشیا هاردی ملقب به Black Cat هستیم و هواداران بالاخره می‌توانند ظاهر و طراحی این کاراکتر را ببینند.

بسته‌ی الحاقی The Heist اولین قسمت از مجموعه DLCهای بازی تحت عنوان The City That Never Sleeps است و در تاریخ ۲۳ اکتبر (۱ آبان) منتشر می‌شود. پس از این محتوای دانلودی، دو بسته‌ی Turf Wars و Silver Lining به ترتیب در ماه‌های اکتبر و دسامبر (آبان/آذر-دی/بهمن) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

بازی Spider-Man، جدیدترین ساخته‌ی استودیو اینسامنیاک گیمز، در تاریخ ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور) به صورت انحصاری راهی پلی استشین 4 خواهد شد. نقدهای این بازی امروز ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به وقت تهران منتشر می‌شوند و در دیگر اخبار مرتبط با این بازی مورد انتظار، یک تریلر با محوریت حالت Photo Mode بازی منتشر شد.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده