نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۹

کارگردان فیلم Iron Man سریال جدید جنگ ستارگان را خواهد ساخت

کمپانی لوکاس فیلم تایید کرد که جان فاورو به‌عنوان نویسنده و تهیه کننده به پروژه جدید سریال Star Wars اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی لوکاس فیلم تایید و اعلام کرده است که جان فاورو، کارگردان دو قسمت اول فیلم Iron Man (آیرون من) و فیلم The Jungle Book (کتاب جنگل)، به‌عنوان تهیه کننده و نویسنده به پروژه ساخت سریال جدید مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) اضافه شده است. لوکاس‌فیلم تایید کرد که او که بیشتر برای بازی در نقش هپی هوگان در دنیای سینمایی مارول شناخته شده، روی این سریال نظارت خواهد کرد. سریال Star Wars قرار است از شبکه استریم جدید کمپانی دیزنی منتشر شود. اگرچه هنوز زمان انتشار این سریال مشخص نیست، اما شبکه استریم دیزنی قرار است از سال ۲۰۱۹ کار خود را آغاز کند. در ماه آبان امسال، شبکه جدید استریم این کمپانی رسما تایید شد و باب ایگر، رئیس کمپانی والت دیزنی از ساخت چند سریال از جمله یک سریال جدید لایو اکشن از مجموعه جنگ ستارگان خبر داد. در بیانیه منتشر شده، فاورو گفت:

اگر شما ۱۱ سال پیش به من می‌گفتید که من می‌توانم داستان‌های دنیای جنگ ستارگان را روایت کنم، من می‌گفتم که حرف شما را باور ندارم. من بیشتر از این نمی‌توانم صبر کنم تا این ماجراجویی هیجان انگیز را آغاز کنم.

کاتلین کندی، رئیس لوکاس‌فیلم، در بیانیه منتشر شده این کمپانی در مورد فاورو گفت:

او ترکیبی از تولید و نوشتن، به‌همراه یک فلسفه و تسلط در دنیای جنگ ستارگان است. این سریال به جان این فرصت را می‌دهد تا با گروه متنوعی از نویسندگان و کارگردانان کار کند و همچنین این سریال به لوکاس‌فیلم فرصت ساخت یک پایگاه قدرتمند از استعدادهای برتر را فراهم خواهد کرد.

Star Wars

فاورو با دنیای جنگ ستارگان غریبه نیست به‌عنوان صداپیشه شخصیت Pre Vizsla در سریال انیمیشنی Star Wars: The Clone Wars (جنگ ستارگان: جنگ‌های کلون) حضور داشته است. علاوه بر این، فاورو صداپیشگی یک بیگانه ناشناس را در فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) نیز بر عهده دارد. پس از موفقیت فیلم The Jungle Book در سال ۲۰۱۶، فاورو در حال گسترش همکاری خود با دیزنی است و او کارگردانی فیلم The Lion King (شیر شاه) را نیز بر عهده دارد که این فیلم قرار است در سال ۲۰۱۹ اکران شود. علاوه بر این، او کارگردانی فیلم The Jungle Book 2 (کتاب جنگل ۲) را نیز بر عهده خواهد داشت.

از زمان خرید کمپانی لوکاس‌فیلم توسط دیزنی در سال ۲۰۱۲، سال‌ها است که صحبت‌هایی مبنی بر ساخت سریالی لایو اکشن براساس مجموعه جنگ ستارگان شنیده می‌شود. پیش از این نیز جرج لوکاس، خالق دنیای جنگ ستارگان در نظر داشت تا سریالی تحت عنوان Underworld را تولید و منتشر کند که اتفاقات این سریال قرار بود بین قسمت سوم و چهارم دنیای جنگ ستارگان جریان داشته باشد و این سریال دارای ۵۰ فیلمنامه نیز بود که پیش از خرید این کمپانی توسط دیزنی، ساخت آن رسما لغو شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده