نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

بازگشایی یک کافه با ظاهر بازی Assassin's Creed: Odyssey در توکیو

به مناسبت نزدیک شدن به موعد انتشار بازی Assassin's Creed: Odyssey، یک کافه با ظاهر این بازی در توکیو افتتاح شد.

کمتر از دو هفته تا انتشار بازی Assassin's Creed: Odyssey زمان باقی است و سازندگان بازی در سراسر دنیا مشغول تبلیغات و برگزار کردن رویدادهایی ویژه هستند.

به‌تازگی خبرهای جالبی از تبلیغات یوبیسافت برای این بازی در ژاپن به گوش می‌رسد. درجریان تازه‌ترین اخبار بازی آگاه شدیم که این استودیو فرانسوی، به‌مناسبت نزدیک شدن به روز عرضه‌ی بازی، یک کافه در توکیو را در اختیار گرفته و ظاهر آن را با توجه به حال و هوای بازی Assassin's Creed: Odyssey، تغییر داده است.

Assassin

این کافه که با نام کافه بوهمیا (Bohemia) شناخته می‌شود، در منطقه‌ی شیبویا (Shibuya) در توکیو که یکی از شلوغ‌ترین مناطق این شهر است، واقع شده و یکی از معروف‌ترین کافه‌های توکیو به‌حساب می‌آید. گفتنی است که ظاهر این کافه به‌طور موقتی با توجه به حال و هوای بازی تغییر کرده و مدتی بعد، دوباره همان شکل سابق خود بازخواهد گشت.

یوبی سافت در جریان تغییر ظاهر این کافه‌ی معروف، یک رویداد عمومی و ویژه برگزار کرد و در آن به ارائه یک‌سری توضیحات از بازی پرداخت. در آغاز، استیو میلر (Steve Miller) مدیر قسمت بازاریابی یوبیسافت در آسیا، از فروش صد میلیون نسخه‌ای مجموعه‌ی Assassin's Creed گفت و در ادامه، به امکان انتخاب بین دو شخصیت مذکر و مونث بازی Assassin's Creed: Odyssey یعنی کساندرا و آلکسیوس اشاره کرد. پس از آن، طرفداران بازی‌های نقش‌آفرینی را به تجربه‌ی Assassin's Creed: Odyssey دعوت کرد چرا از از نظر میلر، تغییر سبک بازی به نقش آفرینی در این قسمت از مجموعه‌ی اسسینز کرید می‌تواند برای هواداران این سبک جالب باشد.

Assassin

سپس موگا موگامی، هنرپیشه‌ی معروف ژاپنی، با ظاهر کاراکتر کساندرا در مراسم حاضر شد و به انجام بازی پرداخت. وی در ادامه خاطرنشان کرد که خودش هم یک گیمر است و از انجام این بازی لذت می‌برد.

از ‌۲۹ سپتامبر تا ۸ اکتبر (۷ تا ۱۶ مهر) این کافه تغییراتی در منوی خود خواهد داد و در کنار موارد همیشگی، خوراکی‌هایی ویژه با حال و هوای بازی Assassin's Creed: Odyssey را به مشتریانش ارائه می‌کند. در کنار این موارد، به هر یک از افرادی که چیزی در این کافه سرو کنند، یک لیوان رایگان با نقش‌هایی از بازی دریافت خواهند کرد. در این کافه، یک محل ویژه برای تجربه‌ی دموی بازی در نظر گرفته شده و علاقه‌مندان پس از تجربه‌ی دمو، می‌توانند بازی را خریداری کنند.

در گالری زیر تصاویر منتشر شده از این کافه را تماشا می‌کنیم. بازی Assassin's Creed در تاریخ ۵ اکتبر (۱۳ مهر) راهی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 خواهد شد و خریداران نسخه‌های ویژه‌ی بازی، آن را دو روز زودتر می‌توانند تجربه کنند. به‌تازگی مطالب و اخبار جدیدی از این بازی منتشر شده است؛ از تریلر روز عرضه تا پیش‌نمایش این بازی مورد انتظار را می‌توانید در زومجی دنبال کنید.        


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده