// سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۷

تریلر هنگام عرضه بازی Assassin's Creed Odyssey منتشر شد

کمپانی یوبیسافت، تریلر روز عرضه بازی Assassin's Creed Odyssey را منتشر کرد.

تقریبا یک هفته‌ی دیگر به عرضه بازی Assassin's Creed Odyssey زمان باقی مانده است و با توجه به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر بازی Assassin's Creed Odyssey، تریلر روز عرضه‌ی این بازی را منتشر کرده است.

در جریان ویدیو روز انتشار بازی Assassin's Creed Odyssey، شاهد مادر الکسیوس هستیم که فرزندش را برای رسیدن به موفقیت،‌ نصیحت می‌کند. در این میان نیز صحنه‌هایی از گیم‌پلی بازی و حرکات تمام کننده Assassin's Creed: Odyssey را نظاره می‌کنیم که تنوع خاصی دارند. نکته‌ی جالب ویدیو منتشر شده، نظرات سایت‌های منتقد مطرح بازی‌های ویدیویی است که در آخر آن به چشم می‌خورد.

بازی Assassin's Creed Odyssey، روایتگر داستان الکسیوس و کاساندرا است که المان‌های نقش‌آفرینی بازی به شما اجازه می‌دهند که خودتان مسیر داستان را مشخص کنید. در طول بازی انتخاب‌هایی پیش روی بازیکنان قرار داده می‌شود که با انتخاب گزینه‌های مختلف، روند بازی تغییر خواهد کرد. از طرفی یوبی سافت برای محیط و وقایع داستانی، به سراغ یونان باستان و افسانه‌های این سرزمین غنی رفته است.

با تمام این تفاسیر باید تا تاریخ ۱۳ مهر ماه (۵ اکتبر) منتظر بمانیم و ببینیم Assassin's Creed Odyssey، تا چه اندازه می‌تواند کاربران را سرگرم کند. جدیدترین نسخه از مجموعه Assassin's Creed در تاریخ ذکر شده برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. همچنین کاربرهای نینتندو سوییچ ژاپن نیز به واسطه سیستم آنلاین این کنسول می‌توانند Assassin's Creed Odyssey را روی کنسول‌شان استریم کنند. در ادامه می‌توانید ویدیو روز عرضه بازی Assassin's Creed Odyssey را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده