نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۵

برای نصب بازی Red Dead Redemption 2 به ۱۰۵ گیگ فضای خالی نیاز دارید

با توجه به مواردی که روی جعبه‌ی نسخه‌ی پلی استیشن 4 پرو بازی Red Dead Redemption 2 ذکر شده، برای نصب این بازی به ۱۰۵ گیگابایت فضای خالی نیاز خواهید داشت!

بازی Red Dead Redemption 2 بدون شک یکی از مورد انتظارترین بازی‌هایی است که امسال منتشر می‌شود؛ این بازی کمتر از یک ماه دیگر در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت و طبیعتا، رفته رفته شاهد انتشار اخبار بیشتری پیرامون آن هستیم.

به‌تازگی در جریان جدیدترین اخبار بازی و با توجه به تصویری که از بسته‌بندی نسخه‌ی پلی استیشن 4 پرو این بازی فاش شده است، برای نصب این بازی به حدود ۱۰۵ گیگابایت فضای خالی نیاز دارید. با توجه به جزئیات و کیفیت فوق‌العاده بالای بازی، کاملا منطقی و طبیعی به‌نظر می‌رسد. همانطور که پیش‌تر ذکر شد، این عدد روی بسته‌بندی نسخه‌ی PS4 Pro بازی دیده شده و دارندگان ایکس باکس وان معمولی و حتی پلی استشین 4 هم احتمالا باید چنین فضای خالی را برای نصب بازی در اختیار داشته باشند.

Red Dead Redemption II

تصویر منتشر شده از باندل PS4 Pro بازی

در کنار فضای مورد نیاز برای نصب، بخشی از موارد ذکر شده روی بسته‌بندی این بازی، به قسمت آنلاین آن که به‌تازگی معرفی شده اشاره دارد و ظاهرا این بازی از حضور ۳۲ بازیکن در نقشه به شکل هم‌زمان پشتیبانی خواهد کرد؛ یعنی دو بازیکن بیشتر از بازی GTA Online که حضور ۳۰ نفر را پشتیبانی می‌کرد. همچنین نسخه پلی استیشن بازی Red Dead Redemption 2 محتوای انحصاری ۳۰ روزه دریافت خواهد کرد که پس از آن برای دیگر پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد.

بازی Red Dead Redemption 2، اثر جدید استودیو راک‌ استار گیمز، در تاریخ ۲۶ اکتبر (۴ آبان) راهی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 خواهد شد. این بازی در زمان عرضه‌اش از زاویه‌ی دید اول شخص هم پشتیبانی خواهد کرد و بخش آنلاین آن هم در ماه نوامبر (آبان-اذر) به شکل یک بتای عمومی در دسترس دارندگان بازی قرار خواهد گرفت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده