// سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۴

باندل Red Dead Redemption 2 کنسول پلی استیشن 4 پرو معرفی شد

کمپانی راک استار گیمز، باندل Red Dead Redemption 2 کنسول پلی استیشن 4 پرو را معرفی کرد.

معرفی و عرضه‌ی باندل‌های مختلف از بازی‌های محبوب، به کاربرانی که قصد خرید یک کنسول را دارند، کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را داشته باشند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی راک استار گیمز (Rockstar Games)، سازنده و ناشر بازی Red Dead Redemption 2، در جریان یک همکاری با کمپانی سونی، باندل Red Dead Redemption 2 پلی استیشن 4 پرو را معرفی کرد.

RDR 2 Playstation 4 Pro

باندل معرفی شده کنسول پلی استیشن 4 پرو، حاوی یک کنسول یک ترابایتی PS4 Pro با رنگ مشکی (طرح اصلی کنسول) و بازی Red Dead Redemption 2 است. نکته‌ی این باندل این است که نسخه استاندارد بازی Red Dead Redemption 2 برای خریداران در نظر گرفته شده است و هیچ مزیت دیگری در این باندل قرار داده نشده است. با این حال قیمت باندل ذکر شده ۴۰۰ دلار است؛ به عبارتی علاقه‌مندان به خرید بازی Red Dead Redemption 2 و کنسول پلی‌استیشن 4 پرو، با خرید این باندل، پول اصلی پلی استیشن 4 پرو را پرداخت کرده‌اند و بازی مد نظرشان را به رایگان دریافت می‌کنند.

با این حال اگر علاقه‌مند به خرید سایر نسخه‌های بازی Red Dead Redemption 2 هستید، می‌توانید نسخه ویژه بازی را با قیمت ۸۰ دلار و نسخه آلتیمیت را با قیمت ۱۰۰ دلار خریداری کنید. همچنین یک نسخه کالکتور ادیشن هم برای این بازی در نظر گرفته شده است. باندل پلی استیشن 4 پرو بازی Red Dead Redemption 2 همزمان با عرضه‌ی رسمی بازی در تاریخ چهار آبان ماه (۲۶ اکتبر) در دسترس قرار می‌گیرد و کاربران می‌توانند هم اکنون این باندل را پیش خرید کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده