نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۳

سری کتاب کمیک Stranger Things به زودی عرضه می‌شود

مدتی است که پخش فصل دوم سریال اتفاقات ناآشنا (Stranger Things) به پایان رسیده است و از آنجایی که به‌شدت محبوب بود، سری کتاب کمیک آن هم هفته آینده عرضه می‌شود.

سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) که یک مجموعه‌ی علمی تخیلی و هیجان‌انگیز است، برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ به روی آنتن رفت. از آنجایی که فصل اول این مجموعه تلویزیونی با استقبال زیادی مواجه شد، طولی نکشید که برای فصل دوم و حتی سوم هم تمدید شد. فصل دوم این سریال هم در سال ۲۰۱۷ از شبکه نتفلیکس پخش شد. حال در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، مجموعه کتاب‌های کمیک این سریال هم قرار است در آینده‌ای نزدیک برای طرفداران این مجموعه و شخصیت‌های آن، عرضه شود. حتی این مجموعه‌ی جدید، در لیست کتاب‌های کمیکی قرار دارد که خواندن آن را نباید از دست بدهید. 

نویسندگی داستان سری کتاب کمیک Stranger Things را جودی هاوسر و طراحی تصاویر داخلی آن را استفانو مارتینو بر عهده داشته است. همچنین طراحی تصاویر جلد هم بر عهده‌ی الکسی باریکلات از کمپانی دارک هورس کامیکس بوده است. همانطور که در ابتدای متن هم به آن اشاره شد، سریال اتفاقات ناآشنا برای فصل سوم هم تمدید شده، اما براساس برنامه‌ریزی‌ها، این فصل تا پیش از تابستان سال ۲۰۱۹ روی سرویس استریم شبکه نت فلیکس پخش نمی‌شود. به همین دلیل، طرفداران به واسطه‌ی همین کتاب‌های کمیک می‌توانند داستان جدیدی را در قالب این دنیای ترسناک دهه ۸۰ مطالعه کنند و فاصله‌ی نزدیک خود را با این شخصیت‌ها، داشته باشند. این مینی سری جدید، به طرفداران قول داده که با داستان خود، بزرگ‌ترین شکافی را که از داستان فصل اول وجود دارد، پر کند. نویسنده‌ی داستان یعنی جودی هاوسر و طراح آن یعنی استفانو مارتینو قرار است اتفاقات آن فصل را مورد بررسی و کشف قرار دهند؛ اتفاقات این داستان قرار است از دید ویل بایرز بیچاره به تصویر کشیده شود. اینکه او برای هفته‌ها در دنیای وارونه یا آپساید داون گیر افتاده بود، چه حس و حالی داشت؟ ویل بیچاره در این مدت با چه ترس و وحشت‌هایی روبه‌رو شده بود و چگونه او در این امتحان به‌شدت سخت، زنده ماند؟ اینگونه سوالات، همان مواردی هستند که این مینی سری کمیکی قرار است به آنها پاسخ دهد و این شکاف را پر کند.

Stranger Things


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده