// شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۷

آپدیت جدید بازی Overwatch تغییراتی در کاراکتر Torbjorn ایجاد می‌کند

کمپانی بلیزارد با انتشار ویدیویی جدید، از تغییراتی که برای کاراکتر Torbjorn در بازی Overwatch در نظر گرفته شده است، سخن گفت.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی بلیزارد (Blizzard) اعلام کرد که Torbjorn قهرمان بعدی بازی Overwatch خواهد بود که دچار تغییرات عمده می‌شود. برخی از قابلیت‌های آشنای این قهرمان همچون Turret و Molten Core میزبان بهینه‌سازی‌هایی می‌شود و در آن سو Armor Pack و توانایی‌ جمع‌ کردن قطعات نیز با تغییراتی همراه خواهد بود.

به گفته سازندگان، توانایی جدیدی به نام Overload جایگزین Armor Packs خواهد شد. پس از فعال کردن این قابلیت هیروی شما یعنی Torbjorn به مدت زمان کوتاهی زره اضافی دریافت خواهد کرد و در آن سو سرعت حرکت و تعویض خشاب نیز افزایش خواهد یافت. در واقع Overload از برخی ویژگی‌های Molten Core استفاده می‌کند.

قابلیت Ultimate کاراکتر Torbjorn حال به وی اجازه می‌دهد که به واسطه چنگک‌های مکانیکی خود، مواد مذاب پرتاب کند و به شکلی بهتر در حد و نام عبارت Molten Core ظاهر شود. کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند محیطی را به مواد مذاب آغشته کنند و کنترل آن محیط را در دستان خود بگیرند. در انتها، Turretها هم‌اکنون آیتم‌هایی قابل پرتاب خواهند بود. از طرفی لول‌های تورت‌ها حذف شده است و بلافاصله شاهد ساخته شدن آن خواهیم بود. کاربران با یک دستور ساده می‌توانند Turret را به طور دستی از بین ببرند.

تغییرات جدید بازی Overwatch در ابتدا در سرور‌های آزمایشی یا همان PTRها مورد آزمایش قرار می‌گیرد و پس از‌ آن در قالب یک آپدیت رسمی به دست کاربران ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی می‌رسد. به تازگی جدیدترین نقشه این بازی با نام Busan به بازی اضافه شده است و کاربران می‌توانند در آن به تجربه بازی بپردازند. سازندگان ضمن اعلام این خبر که در واقع آپدیت سپتامبر ۲۰۱۸ این بازی محسوب می‌شود، ویدیویی منتشر کردند که ۹ دقیقه است. جف کاپلان، کارگردان این بازی در جریان این ویدیو در مورد تغییرات اورواچ سخن می‌گوید. در پایین می‌توانید این ویدیو را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Overwatch در زومجی نمره ۱۰ را به خود اختصاص داد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

بلیزارد با خلق Overwatch نشان داد که هرگز کیفیت بازی‌های خود را فدای هیچ عامل دیگری نمی‌کند. اورواچ ترکیبی ایده‌آل از تمامی المان‌هایی است که می‌توانند یک بازی را تبدیل به شاهکار کنند. در راس این المان‌ها گیم‌پلی هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده بازی حضور دارد و دیگر ویژگی‌های بازی مثل گرافیک و جلوه‌های صوتی هم به خوبی هم راستا با گیم‌پلی آن قرار می‌گیرند و به کمک هم تجربه‌ای ناب از یک شوتر اول شخص چندنفره فراهم می‌کنند. 

نظرات خود را در مورد تغییراتی که برای هیروی Torbjorn در نظر گرفته شده است با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده