// چهار شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۷

نقشه جدید بازی Overwatch با نام Busan هم‌اکنون در دسترس است

کمپانی بلیزارد با انتشار آپدیت جدید بازی Overwatch، تازه‌ترین نقشه آن را با نام Busan در دسترس بازیکنان آن قرار داد.

نقشه جدید بازی Overwatch یعنی بوسان (Busan) از طریق آخرین پچ یا همان آپدیت برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی منتشر شد. نقشه جدید که در ماه آگوست گذشته معرفی شده بود هم‌اکنون از سرور‌های آزمایشی (PTR) خارج شده است و برای همگان در دسترس است. نقشه جدید که در کره جنوبی قرار دارد، دارای سه محیط با نام‌های Sanctuary ،Downtown و MEKA Base است.

MEKA Base در واقع حاصل همکاری بین تیم طراحان مرحله و سازنده ویدیو کوتاه دیوا است؛ چرا که آنها در تلاش بوده‌اند تا محیطی را که در ویدیو کوتاه دیده می‌شد به طور دقیق طراحی کنند. دیواره‌های محافظ در MEKA Base با صدای اخطار، چراغ‌های چشمک زن و دمیدن بخار باز و بسته می‌شود، تا به این شکل کاربران از زمان فعال شدن آن‌ها مطلع شوند.

سازندگان در مورد نقشه جدید نوشتند:

تیم توسعه‌دهنده زحمت زیادی برای طراحی نقشه Busan کشیده‌اند تا بلکه بتوانند روح داستان D.Va و کره جنوبی را در آن بدمند. اگر دقت کرده باشید اتاق دیوا در MEKA Base شامل جوایز بسیاری می‌شود که D.Va در جریان مسابقات بازی‌های ویدیویی کسب کرده است. در آن سو کامپیوتر گیمینگ حرفه‌ای او در کنار قوطی‌های Nano Cola دیده می‌شود.

overwatch

از دیگر محتویات آپدیت جدید بازی اورواچ می‌توان به فیلتر جدید برای جستجو در بخش رویداد‌های فصلی، لیگ اورواچ و آیتم‌های مختلف در بخش Hero Gallery اشاره کرد تا به این طریق کاربران سریع‌تر به آیتم‌ دلخواه خود دست پیدا کنند. نشان‌هایی که روی هم‌تیمی‌های شما است هم اکنون از پشت دیوار‌ها قابل رویت است و در آن سو نیز ۳۰ درصد از شلیک‌ها که شامل ضربات کریتیکال می‌شود باید حتما در نقاط کریتیکال شلیک شود تا تاثیر مورد انتظار را به همراه داشته باشد.

حساسیت هدفگیری Ana در هنگام زوم نیز با بهبود‌هایی همراه شده است تا بتواند عملکرد دقیق‌تری داشته باشد. قابلیت Shield Bash کاراکتر Brigitte نیز می‌تواند ضربات شارژی دیگران را از بین ببرد. حرکت آلتیمیت Earthshatter کاراکتر Reinhardt حال می‌تواند حریفانی را که در کنار دیوار هستند مورد اصابت قرار دهد، اما از طرفی پس از فعال شدن دیگر قابلیت آسیب رساندن به کسانی را که وارد محدوده تاثیر آن می‌شوند، ندارد.

بازی Overwatch هم‌اکنون برای PS4 ،Xbox One و کامپیوتر در دسترس است. بازی مذکور در نقد و بررسی زومجی توانست نمره عالی ۱۰ را از آن خود کند. برای مطالعه این مطلب می‌توانید به این لینک مراجعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

بلیزارد با خلق Overwatch نشان داد که هرگز کیفیت بازی‌های خود را فدای هیچ عامل دیگری نمی‌کند. اورواچ ترکیبی ایده‌آل از تمامی المان‌هایی است که می‌توانند یک بازی را تبدیل به شاهکار کنند. در راس این المان‌ها گیم‌پلی هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده بازی حضور دارد و دیگر ویژگی‌های بازی مثل گرافیک و جلوه‌های صوتی هم به خوبی هم راستا با گیم‌پلی آن قرار می‌گیرند و در به کمک هم تجربه‌ای ناب از یک شوتر اول‌شخص چندنفره فراهم می‌کنند. 

نظرات خود را در مورد نقشه جدید بازی اورواچ با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده