نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۷

مارول به دنبال استخدام کارگردان زن برای فیلم Black Widow

طبق خبرهای منتشر شده، مدیران مارول استودیو اخیرا با تعدادی از کارگردان‌های زن برای کارگردانی فیلم Black Widow ملاقات کرده‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که مارول استودیو در نظر دارد تا برای فیلم مستقل شخصیت بلک ویدو (Black Widow) با بازی اسکارلت جوهانسون، یک کارگردان زن استخدام کند. پس از اینکه شرکت پارامونت پیکچرز از انتخاب یک کارگردان زن برای قسمت جدید فیلم Star Trek (پیشتازان فضا) خبر داد و این اتفاق برای اولین‌بار است که در این مجموعه رخ می‌دهد، حال هالیوود ریپورتر گزارش داده است که مدیران شرکت مارول اخیرا با تعدادی کارگردان زن برای کارگردانی فیلم Black Widow دیدار داشته‌اند و ممکن است یک زن روی صندلی کارگردانی این فیلم بنشیند.

طبق این خبر، مارول اخیرا با کارگردان‌های زنی چون دنیز گامزه ارگوون با سابقه کارگردانی فیلم Mustang (موستانگ)، کلوئی ژائو با سابقه کارگردانی فیلم The Rider (سوارکار)، آما آسانته با سابقه کارگردانی فیلم A United Kingdom (یک پادشاهی متحد)، مگی بتس با سابقه کارگردانی فیلم Novitiate (شاگردی) و آنجلا رابینسون با سابقه کارگردانی فیلم Professor Marston & The Wonder Women (پروفسور مارستون و زنان شگفت‌انگیز) ملاقات و گفتگو کرده است. با این حال، این ملاقات‌ها به معنای آن نیست که یکی از این کارگردان‌ها قرار است کارگردانی فیلم Black Widow را بر عهده داشته باشد؛ اما به نظر می‌رسد که مراحل ساخت این فیلم بسیار بیشتر از آنچه که تصورش می‌شد، پیشرفت کرده است.

Black Widow

در دی‌ماه سال گذشته، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مارول استودیو با جک شفر، نویسنده و کارگردان فیلم Timer (زمان‌سنج)، برای نوشتن فیلمنامه فیلم مستقل شخصیت بلک ویدو به توافق رسیده است. همچنین گفته می‌شود که دستمزد پایه جوهانسون برای بازی در فیلم Black Widow حدود ۲۵ میلیون دلار خواهد بود. حال به نظر می‌رسد که این فیلم دارای یک پیش نویس از فیلمنامه است تا مارول بتواند برای استخدام کارگردان این فیلم اقدام کند. همچنین طبق خبری که اخیرا منتشر شده، فیلم Black Widow احتمالا یک پیش درآمد خواهد بود و اتفاقات آن پیش از فیلم Iron Man 2 (آیرون من ۲) و اولین حضور این شخصیت در دنیای سینمایی مارول جریان دارد.

علاوه بر این، گفته می‌شود که احتمالا شخصیت شرور و منفی وینتر سولجر (باکی بارنز) با بازی سباستین استن، در فیلم Black Widow حضور خواهد داشت. با این حال، مارول تاکنون ساخت این فیلم را رسما تایید نکرده است؛ اما به نظر می‌رسد که سرانجام باید شاهد یک فیلم مستقل برای شخصیت بلک ویدو باشیم. طبق شایعات منتشر شده، فیلم Black Widow احتمالا در سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده