نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

تاریخ اکران قسمت جدید فیلم Kingsman اعلام شد

کمپانی فاکس قرن بیستم تاریخ اکران قسمت جدید و بدون عنوان فیلم Kingsman را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران قسمت جدید و بدون عنوان فیلم Kingsman (کینگزمن) اعلام شده است. این فیلم قرار است در سال آینده اکران شود. کمپانی فاکس قرن بیستم رسما فیلم جدیدی از این مجموعه که در حال حاضر نام آن مشخص نیست، برای اکران در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. متیو وان که پیش از این سابقه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Kingsman: The Secret Service (کینگزمن: سرویس مخفی) و فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی) را در کارنامه داشته، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم Kingsman نیز باز خواهد گشت. همانطور که پیش از این اعلام شده بود، جین گلدمن هم مانند دو قسمت قبلی به نوشتن فیلمنامه این فیلم کمک خواهد کرد و وان به‌عنوان تهیه کننده نیز در این پروژه حضور خواهد داشت.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از جمله بازیگران این قسمت یا خلاصه داستان قسمت جدید فیلم Kingsman منتشر نشده است. در حال حاضر می‌دانیم که دو قسمت جدید براساس مجموعه فیلم کینگزمن در دست ساخت استفیلم Kingsman: The Great Game (کینگزمن: بازی بزرگ)، اسپین آف مجموعه کینگزمن است که تمرکز آن روی دوره متفاوتی از سازمان کینگزمن در قرن بیستم میلادی خواهد بود. همچنین فیلم Kingsman 3 (کینگزمن ۳) نیز تایید شده که دنباله دو قسمت قبلی خواهد بود و احتمالا قسمتی است که تاریخ اکران آن اعلام شده است.

انتظار می‌رود که تارون اگرتون، کالین فرث، هالی بری، چنینگ تیتوم و جف بریجز، در فیلم Kingsman 3 بازگردند و بار دیگر به ایفای نقش بپردازند. همچنین پیش از این اطلاعاتی از استخدام بازیگر جدید برای این فیلم منتشر شدهب ود که پیش بینی می‌شود طی ماه‌های آینده اعلام شود. گفته می‌شود که فیلم Kingsman: The Great Game با فیلم Kingsman 3 ارتباط داستانی خواهد داشت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده