نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹

تایید ساخت فیلم جدید Kingsman

متیو وان در مصاحبه جدید خود از پروژ‌ه‌های آینده‌اش از جمله ساخت ریبوت فیلم کیک اس و فیلم جدید Kingsman خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متیو وان که او را بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون فیلم Kick-Ass (کیک اس)، فیلم X-Men: First Class (مردان ایکس: کلاس اول)، فیلم Kingsman: The Secret Service (کینگزمن: سرویس مخفی) و فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی) می‌شناسیم، اعلام کرد که در حال کار روی چندین پروژه مختلف است. وان در این مصاحبه تایید کرد که او در حال کار روی قسمت جدیدی از فیلم Kingsman (کینگزمن) است و با اینکه شاید بسیاری از این موضوع تعجب نکنند، اما او از کار روی پروژه‌های بیشتری خبر داد که ممکن است بسیاری از طرفداران را متعجب و شگفت زده کند. در مصاحبه با امپایر، وان ضمن تایید تاسیس استودیوی فیلمسازی خود، گفت که نه تنها او در حال کار روی یک نسخه اسپین آف از مجموعه کینگزمن است، بلکه او در نظر دارد تا ریبوت فیلم کیک اس را که براساس کمیک‌های مارک میلار ساخته شده بود، تولید و منتشر کند.

Kingsman: The Golden Circle

فیلم Kingsman: The Great Game (کینگزمن: بازی بزرگ)، نام اسپین آف مجموعه کینگزمن است که تمرکز آن روی دوره متفاوتی از سازمان کینگزمن در قرن بیستم میلادی خواهد بود. همچنین داستان و اتفاقات فیلم جدید Kingsman احتمالا ارتباط مستقیمی با اتفاقات دو قسمت اول این مجموعه خواهد داشت. همچنین تایید ساخت ریبوت فیلم کیک اس می‌تواند بسیاری را به‌خصوص پس از موفقیت قسمت اول و شکست قسمت دوم، شگفت زده کند. با این حال، وان به دنبال یک ناشر برای این فیلم است و او در نظر دارد تا از شیوه پروژه‌هایی مثل سریال Firefly (فایرفلای)، برای ساخت ریبوت فیلم کیک اس استفاده کند. او در ادامه گفت که ریبوت این فیلم قرار است روی دیو لیزسکی (کیک-اس)، شخصیت اصلی داستان که در دو قسمت قبلی این فیلم آرون تایلر-جانسون این نقش را بازی کرده بود، تمرکز داشته باشد.

همچنین وان در ادامه از احتمال ساخت فیلم Hit-Girl (هیت-گرل) خبر داد که در حال حاضر صحبت‌های اولیه در حال انجام است و مذاکرات با کلویی گریس مورتز برای نقش آفرینی دوباره در این نقش نیز آغاز شده است. هنوز تاریخ اکرانی برای هیچ یک از این پروژه‌ها اعلام نشده است؛ اما انتظار می‌رود که فیلم Kingsman 3 در پاییز سال ۲۰۱۹ به‌روی پرده‌های سینما برود. همچنین وان گفت که هرکسی دنبال یافتن اطلاعات بیشتری از ریبوت فیلم کیک اس است، بهتر است در کمیک‌های مارک میلار به دنبال سرنخ در مورد داستان و اتفاقات آن باشند. با این حال، حضور وان به‌عنوان کارگردان در تمامی این پروژه‌ها مشخص نیست؛ اما در ساخت آن‌ها نقش پررنگی را خواهد داشت.

Hit Girl

در نهایت اگر هنوز دنبال محصولات تصویری بیشتری از مجموعه کینگزمن هستید، سریال Kingsman نیز در دست ساخت است. این سریال ۸ ساعته Statesman (استیتزمن) نام دارد و تمرکز آن قرار است روی ایجنت‌های آمریکایی باشد که در فیلم قبلی این مجموعه شاهد معرفی این گروه بودیم که هالی بری، چنینگ تیتوم و جف بریجز نقش برخی از این شخصیت‌ها را بر عهده داشتند. با این حال، بازگشت این بازیگران یا شبکه پخش کننده سریال Statesman هنوز مشخص نشده و به نظر می‌رسد که در حال حاضر متیو وان برنامه بسیار شلوغی را برای خود طی سال‌های آینده تدارک دیده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده