// شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

نمایش مبارزات دانته در ویدیوهای گیم پلی بازی Devil May Cry 5

در جریان استیج کمپانی کپکام در نمایشگاه توکیو گیم شو 2018، ویدیوهای گیم‌پلی جدیدی از بازی Devil May Cry 5 با محوریت مبارزات دانته به نمایش در آمد.

نمایشگاه 2018 Tokyo Game Show یا به اختصار TGS 2018 چند روزی است که آغاز به کار کرده و در قالب آن اخبار و ویدیوهای جدیدی از برخی از موردانتظار‌ترین بازی‌ها از جمله بازی Jump Force، بازی Ace Combat 7: Skies Unknown و بازی Resident Evil 2 Remake منتشر شده است. در این بین اما بازی Devil May Cry 5 حضوری فعال در این نمایشگاه داشته است و با نمایش ویدیوهای مختلف، هیجان علاقه‌مندان به تجربه آن را افزایش داده است. این روند کمپانی Capcom (کپکام) همچنان ادامه دارد و در حالی که روز گذشته شاهد ویدیو گیم پلی شخصیت نیرو بودیم، طبق جدید‌ترین اخبار بازی، در بخشی از استیج کمپانی مذکور در نمایشگاه توکیو گیم شو 2018 دو ویدیو گیم‌پلی از مبارزات دانته به نمایش در آمده است.

در ویدیو اول شاهد سلاح‌های متنوع و منحصر‌به‌فرد و توانایی‌های شخصیت دانته هستیم که در راستای مبارزه با دشمنان مختلف بازی Devil May Cry 5 از آن‌ها بهره می‌برد. این ویدیو در زیر قابل مشاهده است:

دانلود از آپارات

ویدیو دوم مربوط به مبارزه دانته با یکی از باس‌های بازی موسوم به Cavaliere Angelo است. این مبارزه را که به صورت زنده و در جریان استیج انجام شده است، می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

در بخش دیگری از استیج کمپانی کپ کام در نمایشگاه TGS 2018، تصاویری از شخصیت‌های دانته و V و سلاح‌های موجود در نسخه دیلاکس شامل چهار دویل بریکر برای نیرو و اسلحه Cavaliere R برای دانته به نمایش در آمده است.   

بازی Devil May Cry 5

بازی Devil May Cry 5

بازی Devil May Cry 5

پیش از این کمپانی کپ کام، علاوه بر اعلام جزئیات نسخه Deluxe بازی Devil May Cry 5، سیستم مورد نیاز برای اجرای آن و تصاویر مختلفی با محوریت شخصیت‌ها و مبارزات را منتشر کرده است.

بازی Devil May Cry 5 در تاریخ ۸ مارس ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند) روی پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. علاقه‌مندان هم‌اکنون می‌توانند با مراجعه به صفحه بازی در فروشگاه آمازون اقدام به پیش‌خرید آن کنند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده