نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۵

تریلری جدید از گیم‌پلی بازی Ace Combat 7: Skies Unknown منتشر شد [TGS 2018]

در جریان رویداد توکیو گیم شو 2018، هفتمین مرحله از بخش داستانی بازی Ace Combat 7: Skies Unknown نمایش داده شد.

در جریان رویداد TGS 2018 و در قسمتی که کمپانی باندای نامکو، سازنده‌ی بازی Ace Combat 7: Skies Unknown، در اختیار داشت، یک نمایش جدید از گیم‌پلی این بازی برای علاقه‌مندان پخش شد که در ادامه‌ی این مطلب، آن را تماشا می‌کنیم.

اگر به‌خاطر داشته باشید، در گیمزکام امسال قسمت‌هایی از ششمین مرحله‌ی قسمت داستانی بازی که Long Day نام داشت، نمایش داده شد و حالا در جریان رویداد توکیو گیم شو 2018، شاهد نمایش بخش‌هایی از هفتمین مرحله‌ی کمپین داستانی بازی که First Contact نام دارد هستیم. در این مرحله، از شما خواسته می‌شود تا با استفاده از جنگنده‌ی Mitsubishi F-2 خود، تعدادی از رادارهای دشمن را که میان صخره‌ها و کوه‌های بزرگ مخفی شده است را نابود کنید.

تنظیمات کنترلر در این مرحله‌ روی سخت‌ترین حالت، یعنی درجه‌ی Expert تنظیم شده و با توجه به واکنش افرادی که بازی را انجام داده‌اند، کنترل بازی در حالت Normal خیلی ساده انجام می‌شود و حالت اسکپرت، یک تجربه‌ی بهتر و به مراتب جذاب‌تر از حالت نرمال است.

بازی Ace Combat 7: Skies Unknown در تاریخ ۱۸ ژانویه سال ۲۰۱۹ میلادی (۲۸ دی) برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و در تاریخ ۱ فبریه ۲۰۱۹ (۱۲ بهمن) برای پی سی منتشر خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده