نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۵

ویدیو گیم پلی بازی Ace Combat 7: Skies Unknown در گیمزکام 2018

کمپانی باندای نامکو در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018، یک ویدیو از گیم‌پلی بازی Ace Combat 7: Skies Unknown منتشر کرده است. 

نمایشگاه گیمزکام 2018 خبر‌های بسیار خوبی برای طرفداران سری Ace Combat داشت؛ جایی که دیروز و در جریان این رویداد، کمپانی باندای نامکو بالاخره تاریخ انتشار بازی Ace Combat 7: Skies Unknown را اعلام کرد که بر اساس آن، این بازی ۱۸ ژانویه (۲۸ دی) برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و ۱ فوریه (۱۲ بهمن) برای پی سی از طریق استیم منتشر می‌شود. اما جدا از این اخبار و اطلاعات، این کمپانی امروز هم یک ویدیو از گیم‌پلی بازی منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

ویدیو منتشر‌شده از گیم پلی بازی Ace Combat 7: Skies Unknown، شِشُمین مرحله داستانی این بازی را با نام Long Day نشان می‌دهد که در آن شخصیت اصلی بازی و گروهش باید حواس نیرو‌های دشمن را پرت کنند تا یک گروه دیگر از هواپیما‌ها بتوانند ماموریت اصلی را انجا بدهند. با این حال همه‌چیز به‌خوبی پیش نمی‌رود و گروه کاراکتر اصلی بازی باید با تعداد زیادی از هواپیما‌های دشمن رو‌به‌رو شوند. 

با توجه به تریلر گیم‌پلی بازی، می‌توان گفت که Ace Combat 7: Skies Unknown بدون شک تجربه جذابی برای علاقه‌مندان به نبرد با هواپیما خواهد بود و طرفداران قدیمی این مجموعه را راضی نگه خواهد داشت. نظرات خود را در مورد تریلر با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده