نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۱

سومین تریلر رسمی فیلم First Man منتشر شد

کمپانی یونیورسال پیکچرز سومین تریلر رسمی فیلم First Man، جدیدترین اثر دیمین شزل با بازی رایان گاسلینگ، را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سومین تریلر رسمی فیلم First Man (اولین مرد) منتشر شده است. با نزدیک شدن به زمان اکران این فیلم مورد انتظار و تحسین شده، کمپانی یونیورسال پیکچرز سومین تریلر رسمی این فیلم را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدیدی از جدیدترین ساخته دیمین شزل است. برای ساخت این تریلر از سخنرانی جان اف. کندی، رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا استفاده شده است که او در سال ۱۹۶۱ و در کنگره آمریکا در مورد پروژه سفر به ماه که Moon Shot نام داشت، سخنرانی کرد. اولین تریلر فیلم First Man در ماه خرداد امسال و دومین تریلر این فیلم در اوایل این ماه منتشر شده بود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

کارگردانی فیلم First Man بر عهده دیمین شزل، کارگردان فیلم‌های موزیکال موفق و تحسین‌شده‌ای چون فیلم Whiplash (ویپلش) و فیلم La La Land (لا لا لند)، بوده و جشنواره فیلم ونیز با نمایش این فیلم بازگشایی شده است. منتقدان سومین اثر شزل را بسیار تحسین کرده‌اند و با اینکه به نظر می‌رسد این فیلم شانس زیادی را در فصل جوایز خواهد داشت، اما به علت نبودن صحنه پرچم در پایان فیلم، با واکنش تند برخی از افراد مواجه شده است. با این حال، پسر نیل آرمسترانگ از فیلم First Man دفاع و تمجید کرده و کار شزل را در این فیلم تحسین کرده است.

رایان گاسلینگ در نقش نیل آرمسترانگ، کلر فوی در نقش جنت شارون، کوری استول در نقش باز آلدرین، کایل چندلر در نقش دیک اسلایتون، جیسون کلارک در نقش ادوارد هیگینز وایت، جان برنتال در نقش دیوید اسکات، برایان دارسی جیمز در نقش جوزف ای واکر، پاتریک فوگیت در نقش الیوت سی، کوری مایکل اسمیت در نقش راجر بی. چافی و اسکایلر بیبل در نقش ریچارد اف گوردن جونیور، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم First Man حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم First Man برای اکران در تاریخ ۱۲ اکتبر امسال (۲۰ مهر) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده