نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

انتشار اولین تریلر فیلم First Man

شرکت یونیورسال پیکچرز به تازگی اولین تریلر رسمی فیلم First Man (اولین مرد) با بازی رایان گاسلینگ را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بامداد امروز شرکت یونیورسال پیکچرز اولین تریلر رسمی فیلم First Man را منتشر کرد. در این تریلر که جدیدترین فیلم دیمین شزل، کارگردان فیلم‌های موزیکال موفق و تحسین‌شده‌ای چون فیلم Whiplash (ویپلش) و فیلم La La Land (لا لا لند) محسوب می‌شود، شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم مورد انتظار هستیم که تمرکز آن روی شخصیت نیل آرمسترانگ با بازی رایان گاسلینگ، و مامورتش برای سفر به ماه است. علاوه بر تلاش برای سفر به ماه، این تریلر نشان می‌دهد که در فیلم First Man قرار است تمرکز زیادی روی مشکلات زندگی شخصی و کاری نیل آرمسترانگ، حاشیه‌های سفر به ماه و غیره داشته باشد. همچنین با توجه به استفاده گسترده از جلوه‌های ویژه برای ساخت، به نظر می‌رسد که فیلم First Man نسبت به دو فیلم اول شزل بسیار گران‌تر باشد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر اولین تریلر، شرکت یونیورسال پیکچرز اولین پوسترهای رسمی فیلم First Man را منتشر کرده است. در اولین پوستر این فیلم، شاهد حضور آرمسترانگ هستیم و در پوستر دوم در آن لحظه پرتاب فضاپیمای آپولو نمایش داده شده است. شما در ادامه می‌توانید این دو پوستر را مشاهده کنید:

First Man Poster

First Man Poster

رایان گاسلینگ در نقش نیل آرمسترانگ، کلر فوی در نقش جنت شارون، کوری استول در نقش باز آلدرین، کایل چندلر در نقش دیک اسلایتون، جیسون کلارک در نقش ادوارد هیگینز وایت، جان برنتال در نقش دیوید اسکات، برایان دارسی جیمز در نقش جوزف ای واکر، پاتریک فوگیت در نقش الیوت سی، کوری مایکل اسمیت در نقش راجر بی. چافی و اسکایلر بیبل در نقش ریچارد اف گوردن جونیور، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم First Man حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده جاش سینگر، برنده جایزه اسکار برای نوشتن فیلمنامه فیلم Spotlight (اسپات‌لایت)، بوده است.

فیلم First Man برای اکران در تاریخ ۱۲ اکتبر ۲۰۱۸ (۲۰ مهر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. این فیلم اقتباسی از رمان اولین مرد: زندگی نیل آرمسترانگ (First Man: A Life of Neil A. Armstrong) اثر جیمز هنسن، است. فیلم First Man اتفاقات بین سال‌های ۱۹۶۱ تا ۱۹۶۹ میلادی را پوشش خواهد داد و تمرکز آن روی اولین فرود انسان روی کره ماه خواهد بود. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده