نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹

زمان انتشار اولین تریلر فیلم Captain Marvel مشخص شد

والت دیزنی زمان انتشار اولین تریلر فیلم Captain Marvel با بازی بری لارسون را رسما تایید و اعلام کرده است.

اواسط این ماه بود که مجله انترتینمنت ویکلی اولین تصاویر رسمی به‌همراه اطلاعات جدیدی از فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) را منتشر کرد که در آن برای اولین بار شاهد تصاویر رسمی این فیلم بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان انتشار اولین تریلر این فیلم مورد انتظار تایید و اعلام شده است. اولین تریلر فیلم Captain Marvel قرار است روز سه شنبه این هفته در طول برنامه صبح بخیر آمریکا (Good Morning America) شبکه ABC که با نام GMA نیز شناخته می‌شود، پخش شود. همچنین در این برنامه بری لارسون، بازیگر نقش کارول دانورز ملقب به کاپیتان مارول نیز در یک گفتگوی ویدیویی حضور خواهد داشت. انتظار می‌رود که مارول استودیو قبل یا پس از این گفتگوی ویدیویی اولین تریلر فیلم کاپیتان مارول را منتشر کند.

Captain Marvel

لارسون به علت حضور در پشت صحنه فیلمبرداری دوباره فیلم Avengers 4 (اونجرز ۴) نمی‌تواند در استودیوی برنامه GMA حضور داشته باشد و به همین منظور او در یک گفتگوی ویدیویی شرکت خواهد داشت. انتشار اولین تریلر فیلم Captain Marvel در این برنامه چندان اتفاق غافلگیر کننده‌ای نیست و پیش از این مارول برای اولین‌بار ویدیوهایی از فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) را در طول برنامه GMA منتشر کرده بود. پیش از این شایعات زیادی در مورد زمان انتشار اولین تریلر فیلم Captain Marvel منتشر شده بود که تا به امروز تمامی آن‌ها اشتباه بوده و حال باید دید که اولین تریلر این فیلم مورد انتظار چه اطلاعاتی و تصاویری از اتفاقات فیلم و اولین ماجراجویی مستقل کارول دانورز را به اشتراک خواهد گذاشت.

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود. کارگردانی این فیلم بر عهده آنا بودن و رایان فلک بوده است. بری لارسون، ساموئل ال جکسون، جود لاو، بن مندلسون، جما چان، کلارک گرگ، لی پیس، جایمن هانسو، لاشانا لینچ، آنت بنینگ، الگنیس پرز سوتو، رون تمت و مک‌کنا گریس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Captain Marvel حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده