// جمعه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۹

آنچه بازی های آخرالزمانی به گیمرها یاد دادند

در این آیتم ویدیویی از افرادی گفته‌ایم که با قبول یک آخرالزمان قریب الوقوع خود را برای رویاروی با دوران پسا آخرالزمانی آماده می‌کنند. اما آیا گیمرها برتری‌ای نسبت به سایر افراد دارند؟

تاکنون حداقل ما گیمرها بارها و بارها در نقش افرادی به ماجراجویی پرداخته‌ایم که گرفتار یک واقعه آخرالزمانی شده‌اند. افرادی که برای زنده ماندن تلاش می‌کنند، با زامبی‌ها و موجودات جهش یافته روبرو می‌شوند و برای کشتن این دشمنان به دنبال مهمات و اسلحه می‌گردند. اما آیا می‌دانستید که در همین کره خاکی، افرادی هستند که وقوع یک آخرالزمان را جدی می‌دانند و به همراه فرزند، همسر یا دوستان‌شان خود را برای یک دوران پسا آخرالزمان آماده می‌کنند؟ در این آیتم ویدیویی که بخشی از لودینگ ۹ بود، نگاهی کلی به این افراد انداخته‌ایم و در آخر از این گفته‌ایم که آیا گیمرها با توجه به ساعت‌ها حضورشان در یک واقعه پساآخرالزمانی مجازی، برتری‌ای نسبت به سایر افراد دارند؟

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

این آیتم بخشی از لودینگ ۹ است. اگر به بازی‌های آخرالزمانی علاقه دارید و از قضا نهمین لودینگ را از دست داده‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا این قسمت از برنامه گیمینگ لودینگ را از دست ندهید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده