// چهار شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵

نقشه جدید و انیمیشن کوتاه بازی Overwatch با محوریت شخصیت D.Va معرفی شدند

در جریان Fan Festival کره جنوبی که در شهر سئول در حال برگزاری است، انیمیشن داستانی کوتاه و نقشه جدید بازی Overwatch معرفی شدند.

چندی پیش بود که خبری منتشر شد حول اینکه کمپانی بلیزارد (Blizzard Entertainment)، سازنده و ناشر بازی Overwatch، به‌زودی انیمیشن داستانی جدید این بازی را معرفی خواهد کرد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی و رویداد Fan Festival (به اختصار Fanfest) کره جنوبی که هم‌اکنون در شهر سئول در حال برگزاری است، کمپانی بلیزارد انیمیشن کوتاه جدید بازی Ovetwatch را منتشر کرد. البته در کنار معرفی این انیمیشن داستانی جدید، یک نقشه جدید نیز برای Overwatch معرفی شد.

نقشه جدید بازی Overwatch بوسان نام دارد و یک نقشه Control به حساب می‌آید که روی ساختمان‌ها و برج‌های این نقشه می‌توانید پوسترهایی از شخصیت D.Va را مشاهده کنید. در توضیحات نقشه‌ی بوسان بازی Overwatch آمده است:

در نقشه Busan بازیکنان به شهر بوسان کره جنوبی سفر خواهند کرد و برای دسترسی به سه پایگاه Sanctuary ،Downtown و MEKA با یکدیگر رقابت می‌کنند. بخش Sanctuary بازی محیطی آرام و ساکت دارد که از معماری‌های تاریخی، باغ‌های زیبا و معابد تاریخی پر شده است. این در حالی است که بخش Downtown نقشه بوسان دارای محیط‌هایی نظیر کارائوکه و ایستگاه راه آهن مرکزی است و بازیکنان در این بخش وارد نبرد‌های هیجان‌انگیزی می‌شوند.

در نهایت برای تصرف MEKA، پایگاه اصلی و خانه‌ی D.Va و سایر اعضای MEKA، باید وارد رقابت شوید. هر تیمی که بتواند این سه استیج را کنترل کند، شهر را از آن خود خواهد کرد و برنده خواهد بود.

در ادامه می‌توانید ویدیو نقشه بوسان بازی Overwatch را در زومجی تماشا کنید. نقشه Busan هم‌اکنون در سرورهای آزمایشی بازی در دسترس کاربران کامپیوتر قرار گرفته است.

دانلود از آپارات

جدا از نقشه جدید بازی Overwatch، کمپانی بلیزارد، انیمیشن داستانی جدیدی را منتشر کرد. نام انیمیشن کوتاه بازی اورواچ Shooting Star است و در جریان آن مخاطبان می‌توانند نگاهی کوتاه به داستان شخصیت D.Va داشته باشند. در ادامه می‌توانید انیمیشن داستانی شخصیت D.Va را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده