نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹

تاریخ انتشار فصل پایانی بازی The Walking Dead برای نینتندو سوییچ مشخص شد

استودیو تل تیل گیمز تاریخ انتشار اولین اپیزود فصل نهایی بازی The Walking Dead برای کنسول نینتندو سوییچ را اعلام کرد.

اوایل سال جاری، تاریخ انتشار اولین اپیزود از فصل پایانی بازی The Walking Dead اطلاع‌رسانی شد. این بازی در تاریخ بیست‌ و سوم مرداد ماه (۱۴ آگوست) در دسترس کاربران ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر قرار می‌گیرد و در اواخر سال جاری شاهد انتشار آن برای نینتندو سوییچ خواهیم بود. خب، ظاهرا برنامه تغییر کرده است و دارندگان کنسول هیبریدی نینتندو می‌توانند زودتر از آنچه انتظار دارند، به تجربه بازی بپردازند.

در تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو تل‌ تیل گیمز از انتشار اولین اپیزود از فصل نهایی بازی The Walking Dead در تاریخ بیست‌وسوم مرداد ماه (۱۴ آگوست) برای نینتندو سوییچ در کنار سایر نسخه‌های بازی در امریکای شمالی خبر داد. طرفداران اروپایی بازی مردگان متحرک باید زمان بیشتری را منتظر بمانند، چرا که نسخه نینتندو سوییچ بازی در اواخر ماه جاری در این منطقه منتشر می‌شود. به لحاظ نظری، اپیزودهای آتی بازی The Walking Dead احتمالا در یک روز مشابه برای تمام پلتفرم‌های منتشر خواهد شد.

در فصل پایانی بازی The Walking Dead باری دیگر شاهد کلمنتاین و کاراکتر ای.جی که از فصل دوم به این مجموعه راه یافت، خواهیم بود که باری دیگر با حوادث مرگبار دست و پنجه نرم می‌کنند. در خلاصه داستان این فصل آمده است:

شخصیت کلمنتاین دیگر به آخرین بخش از سفرش رسیده است، سفری خطیر و هیجان‌انگیز که او را با اتفاقات بسیاری روبه‌رو کرد. او پس از سال‌ها دست و پنجه نرم کردن با حوادث مرگ‌بار، به یک مدرسه‌ی متروکه رسیده است که می‌تواند به خانه‌ی او تبدیل شود، اما به این منظور باید چیزهایی را فدا کند. کلمنتاین حالا زندگی اطرافیانش را در دستان خود می‌بیند و باید آن‌ها را رهبری کند و در این مسیر باید از ای.جی، پسری یتیم که معنی خانواده را برایش تداعی می‌کند، محافظت کند. بازیکنان در این روایت درگیرکننده و احساسی با افراد مختلفی آشنا خواهند شد، دوباره با زامبی‌های مختلف خواهند جنگید و چگونگی پایان داستان کلمنتاین را رقم خواهند زد.

برای کسانی که نمی‌توانند بیش از این منتظر بمانند باید بگوییم که نسخه آزمایشی بازی در حال حاضر در پلتفرم‌های PS4، Xbox One و PC در دسترس است که اولین سکانس از اپیزود اول بازی The Walking Dead را برای تجربه در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه به طول می‌انجامد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده