// پنجشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۹

دموی بازی The Walking Dead: The Final Season در دسترس قرار گرفت

کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان با مراجعه به فروشگاه کنسول خود می‌توانند دموی بازی The Walking Dead: The Final Season را تجربه کنند.

قطعا هواداران بازی The Walking Dead، بی‌صبرانه منتظر فصل آخر بازی هستند تا سرنوشت کلمنتاین دوست داشتنی در دنیای پر از زامبی مشخص شود. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، اگر انتظار کشیدن برای‌تان سخت است، می‌توانید به مراجعه به فروشگاه پلی استیشن یا ایکس باکس، دموی بازی The Walking Dead: The Final Season را روی پلی استیشن 4 یا ایکس باکس وان خود دانلود و تجربه کنید.

البته این تنها یک تجربه ۱۵ دقیقه از ابتدای بازی خواهد بود. با این حال در همین ۱۵ دقیقه با دنیای جدید The Walking Dead که شامل جلوه‌های بصری و سیستم مبارزات جدید می‌شود، آشنا خواهید شد. همچنین کاربران PS4 و Xbox One با مراجعه به فروشگاه کنسول خود و پیش خرید The Walking Dead: The Final Season، سریعا بازی The Walking Dead: The Telltale Series Collection را دریافت می‌کنند که شامل ۱۹ قسمت مختلف از یک ماجراجویی پر فراز و نشیب می‌شود.

در این میان پیشنهاد ویژه‌ای نیز برای کاربران کامپیوتر در نظر گرفته شده است. کاربران استیم و GOG می‌توانند بازی The Walking Dead: The Final Season را با ۱۰ درصد تخفیف خریداری کنند. در ادامه می‌توانید برخی از ویزگی‌های فصل آخر بازی The Walking Deadرا مشاه ده کنید.

  • داستانی عاطفی و ویرانگر: در آخرین فصل از بازی The Walking Dead کلمنتاین سعی دارد زندگی جدیدی را آغاز کند. با این حال در طول داستان باید تصمیم‌های مهمی بگیرید و از طرفی حواس‌تان به AJ نیز باشد؛ زیرا وی تمامی رفتارهای شما را یاد می‌گیرد.
  • کنترل بیشتر، تنش بیشتر: در این نسخه دوربین بازی پشت سر بازیکن قرار دارد و به واسطه این سیستم شاهد هدایت بیشتر شخصیت بازی به دست بازیکنان هستیم. از طرفی این مورد سبب شده است شاهد مبارزات و درگیری‌های بیشتری در The Final Season باشیم.
  • جلوه‌های بصری جدید: در طراحی‌های بازی The Walking Dead: The Final Season از ویژگی‌های جدیدی استفاده شده است تا تصاویر خیره کننده‌ای خلق شوند. همچنین این نسخه، از رزولوشن 4K و ویژگی HDR نیز پشتیبانی می‌کند.

بازی The Walking Dead: The Final Season در تاریخ ۲۳ مرداد ماه (۱۴ آگوست) برای پی سی، مک، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده