نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

نسخه دمو بازی Valkyria Chronicles 4 برای کاربران اروپایی PS4 منتشر شد

نسخه آزمایشی بازی Valkyria Chronicles 4 از طریق فروشگاه پلی‌استیشن اروپا در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار گرفت.

اگر می‌خواهید نسخه دمو بازی Valkyria Chronicles 4 را به زبان انگلیسی تجربه کنید، در حال حاضر امکان انجام این کار برای کاربران PS4 که اکانت‌های اروپایی شبکه پلی استیشن دارند، وجود دارد. در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که نسخه آزمایشی بازی Valkyria Chronicles 4 با حجم ۶.۶۳ گیگابایت در فروشگاه پلی استیشن اروپا منتشر شده است و از اینجا می‌توان به دانلود آن اقدام کرد. در حال حاضر نسخه آزمایشی بازی در فروشگاه پلی‌استیشن امریکای شمالی در دسترس نیست، اما ممکن است فردا صبح یا بعدازظهر شاهد انتشار آن برای این منطقه نیز باشیم.

در زمان نگارش این خبر اطلاعاتی از انتشار نسخه آزمایشی بازی Valkyria Chronicles 4 برای سایر پلتفرم‌ها منتشر نشده بود و نمی‌دانیم که آیا در آینده شاهد راهیابی این نسخه به پلتفرم‌های دیگر خواهیم بود یا خیر. شایان ذکر است که اطلاعات ذخیره شده از نسخه آزمایشی را می‌توان به نسخه کامل بازی منتقل کرد.

اگر از حجم نسخه آزمایشی بازی Valkyria Chronicles 4 متعجب شده‌اید، باید بگوییم که با نسخه دمو پروپیمانی طرف هستیم که محتوای زیادی را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد. همچنین در صورتی که می‌خواهید اطلاعات بیشتری از این بازی به دست آورید، شما می‌توانید تریلر گیم پلی آن را مشاهده کنید.

بازی Valkyria Chronicles 4 در تاریخ سوم مهرماه (۲۵ سپتامبر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر خواهد شد. نسخه استاندارد بازی ۵۹.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت و نسخه Memoirs of Battle با قیمت ۹۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد. شما می‌توانید همین حالا از طریق فروشگاه آمازون به پیش خرید بازی اقدام کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده