نویسنده: یونس بهرامی
// سه شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۱

اکران فیلم City of Lies ظاهرا تاخیر خورده است

فیلم جنایی City of Lies، با هنرنمایی جانی دپ و فارست ویتاکر، ظاهرا برخلاف انتظارها در ماه سپتامبر / شهریور اکران نمی‌شود. 

فیلم شهر دروغ ها (City of Lies) که درباره‌ی نوتوریوس بی آی جی (Notorious B.I.G) است و جانی دپ در آن ایفای نقش می‌کند، احتمالاً تأخیر خورده است. با توجه به گزارش وب‌سایت هالیوود ریپورتر، تاریخ عرضه این فیلم از برنامه‌های شرکت فیلم‌سازی گلوبال رود اینترتینمنت (Global Road Entertainment) در حالی برداشته شده است که تنها یک ماه به تاریخ اکران فیلم باقی مانده بود (هفت سپتامبر / ۱۶ شهریور). با این حال، هنوز تاریخ جدیدی برای اکران اعلام نشده است. 

همچنین، هنوز دلیل رسمی این تأخیر مشخص نشده است. اما از آنجا که این اتفاق بعد از عمومی شدن مصاحبه‌ی وب‌سایت رولینگ استون با دپ در رسانه‌ها رخ داد، شاید بتوان دلیل آن را بعضی از گفته‌های دپ در این مصاحبه در نظر گرفت؛ مانند جایی که می‌گوید اگر هواپیماها بر فراز پاکستان ماده مخدر ال‌اس‌دی را پخش می‌کردند، اسامه بن لادن زودتر پیدا می‌شد.  

فیلم City of Lies که فارست ویتاکر هم در آن ایفای نقش خواهد کرد، به پرونده‌ی حل‌نشده‌ی قتل نوتوریوس بی‌آی‌جی می‌پردازد. دپ به‌عنوان کارآگاه راسل پول (Russell Poole) و ویتاکر به‌عنوان روزنامه‌نگار، در شهر لس آنجلس به دنبال پیدا کردن راز این قتل هستند. در توضیحات این فیلم آمده است: 

در جست‌وجو برای حقیقت، این دو نفر به یکدیگر می‌پیوندند تا گره‌ای را که سیستماتیک با دروغ و فساد درهم پیچیده شده است باز کنند. این دو فرد مشتاق که بی‌وقفه برای رسیدن به شکار خود در تلاش هستند، تهدید می‌شوند تا این توطئه را کشف و به اساس L.A.P.D و شهر رخنه کنند. این داستان، بر اساس کتاب غیرداستانی هزارتو (Labyrinth) از رندال سالیوان (Randall Sullivan) نوشته شده است.  

با این‌که احتمال دارد تا فیلم شهر دروغ‌ها را در تاریخ مقرر شده نتوانیم ببینیم، اما دپ را با بازی در فیلم جانوران شگفت انگیز: جنایت های گریندلوالد (Fantastic Beasts: The Crimes of the Grindelwald) در ماه نوامبر امسال (آبان ماه) خواهیم دید. سال پیش، زمانی که دپ به اتهام همسرآزاری از طرف امبر هرد محکوم شده و در صدر اخبار قرار گرفته بود، جی‌کی رولینگ از انتخاب دپ برای دنباله فیلم جانوان شگفت‌انگیز دفاع کرد


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده