// سه شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

تریلر جدید بسته الحاقی Forsaken بازی Destiny 2، مزایای پیش خرید آن را نشان می‌دهد

کمپانی Activision و استودیو Bungie با انتشار تریلری جدید از بازی Destiny 2 کاربران را با مزایای پیش خرید بسته Forsaken آشنا کردند.

تا انتشار جدیدترین بسته الحاقی بازی Destiny 2 یعنی Forsaken مدت زمان زیادی باقی نمانده است و در همین راستا سازندگان آن یعنی استودیو بانجی (Bungie) و کمپانی اکتیویژن (Activision) تریلر جدیدی منتشر کرده‌اند. ویدیویی که به تازگی به اشتراک گذاشته شده است مزایایی پیش خرید کردن این بسته دانلودی را نشان می‌دهد.

امتیازی که برای پیش خرید کنندگان در نظر گرفته شده است در واقع مروبط به کاراکتر Cayde 6 می‌شود که در Forsaken با آن ملاقات خواهید کرد. هر دو آیتم (اسلحه) Cayde یعنی Last Hand Expotic Weapon Ornament و Exotic Stash به طور رایگان در اختیار کاربرانی قرار می‌گیرند که محتوا را پیش از عرضه خریداری می‌کنند.

بسته الحاقی Forsaken بازی Destiny 2 در جریان کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2018 با انتشار تریلری معرفی شده که می‌توانید برای اطلاع از محتویات آن، این ویدیو را تماشا کنید. در آن سو در ویدیوی دیگر می‌توانید نحوه ساخت کمان مخصوص این بازی را در استودیو بانجی تماشا کنید. تریلر دیگری نیز تجهیزات و سلاح‌های این محتوا را به رخ می‌کشد که اوایل مرداد ماه منتشر شد.

بازی Destiny 2 هم اکنون برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و  پی سی در دسترس است و محتوای یاد شده نیز در تاریخ ۱۳ شهریور ماه (۴سپتامبر) منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید جدیدترین ویدیو بازی Destiny 2 را مشاهده کنید و خود را با مزایای پیش خرید کردن بسته Forskaen آشنا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Destiny 2 در زومجی نمره ۸ را به خود اختصاص داد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

هرچند دستینی ۲ در زمینه داستان نمی‌تواند آنچنان که باید بازیکن را درگیر کند، اما این بازی با محیط‌های انبوهی که دارد، قادر است تا ساعت‌ها شما و دوستان‌تان را وارد ماجراجویی پر هیجانی کند. موسیقی و صداگذاری دستینی ۲ یکی از برجسته‌ترین خصوصیات آن است و با شنیدن نت‌های دلنشین غرق در روند بازی می‌شوید. لودینگ‌های طولانی مورد نیاز برای ملحق شدن به بخش چندنفره، آزاردهنده است و باید در آینده بانجی روند پیوستن به بازی‌ها را تسریع ببخشد. 

آیا برای پیش‌ خرید کردن بسته الحاقی Forsaken اقدام خواهید کرد؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده