نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۶

تریلر جدید محتوای Forsaken بازی Destiny 2 منتشر شد

در جدیدترین تریلر منتشر شده از محتوای Forsaken بازی Destiny 2، با تفنگ‌ها و ابزارهایی که قرار است به بازی اضافه شوند بیشتر آشنا می‌شویم.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که یک تریلر جدید از محتوای Forsaken بازی Destiny 2، اثر دو کمپانی Bungie و Activision، منتشر شده است. در تریلر منتشر شده از این محتوا که در آن باید به جنگ با Uldren و یارانش بروید، با تفنگ‌ها و ابزارهایی که به واسطه‌ی این محتوای جدید قرار است به بازی اضافه شود، بیشتر آشنا می‌شویم.

یک راکت لانچر جدید، یک کمان که با هر تیرش طوفان به راه می‌اندازد، یک شمشیر که می‌توانید آن را پرتاب کنید، قابلیت لیز خوردن و کنار زدن موانع سر راه و کلی مورد دیگر، همه و همه به واسطه‌ی این بسته‌ی الحاقی، به بازی اضافه خواهند شد. این محتوای جدید که با فرار کاراکتر Cayde-6 از زندان شروع می‌شود، سلاح‌ها و ابزار جدید، قابلیت‌های جدید، یک Faction جدید، یک Raid تازه، یک حالت جدید به نام Gambit که بازیکنان و هوش مصنوعی را در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد و یک بخش کالکشن که امکان دسترسی یکجا به آیتم‌های‌تان را فراهم می‌کند، را به بازی اضافه خواهد کرد.

بسته‌ی الحاقی Forsaken در تاریخ ۴ سپتامبر (۱۳ شهریور) و به قیمت ۴۰ دلار در دسترس دارندگان Xbox One ،PC و PS4 قرار خواهد گرفت. با خرید Annual Pass هفتاد دلاریِ بازی هم می‌توانید این بسته‌ی الحاقی را دریافت کنید.

دانلود از آپارات


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده