نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۴

اولین تریلر فصل دوم سریال Star Trek: Discovery منتشر شد

شبکه CBS در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2018 اولین تریلر فصل دوم سریال Star Trek: Discovery را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فصل دوم سریال Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: دیسکاوری) منتشر شده است. در جریان پنل این سریال در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2018، شبکه CBS اولین تریلر فصل دوم این سریال را منتشر کرد که از یک ماجراجویی کاملا جدید خبر می‌دهد. در اولین تریلر فصل دوم سریال Star Trek (پیشتازان فضا)، شاهد معرفی کاپیتان کریستوفر پایک با بازی انسون مونت، هستیم که کنترل استارفلیت را بر عهده گرفته است. همچنین بیشتر شخصیت‌های اصلی فصل اول در فصل دوم سریال Star Trek: Discovery نیز بازگشته‌اند و در ادامه شخصیت جدید دنیز رنو نیز در پنل این سریال معرفی شد که تیگ نوتارو نقش آن را بر عهده دارد. طبق این تریلر، مایک برنهام با بازی سنیکا مارتین-گرین با یک چالش و احتمالا دشمنان جدید روبه‌رو خواهد شد که در حال حاضر اطلاعات بیشتری از آن در دسترس نیست، اما در این تریلر شاهد مبارزات فضایی و صحنه‌های اکشن بیشتری نسبت به فصل اول سریال هستیم. همچنین حضور اسپاک در فصل دوم سریال Star Trek: Discovery نیز تایید و اعلام شده است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

الکس کورتزمن، کارگردان ریبوت فیلم The Mummy (مومیایی)، که وظیفه ساخت فصل دوم سریال Star Trek: Discovery را بر عهده گرفته، در پنل این سریال حضور داشت و در مورد سریال و ماجراجویی جدید مایکل برنهام و شخصیت‌های جدید فصل دوم صحبت کرد. همچنین شبکه CBS اعلام کرد که پخش فصل دوم سریال Star Trek: Discovery از ماه ژانویه ۲۰۱۹ (دی یا بهمن امسال) آغاز خواهد شد و در حال حاضر مراحل فیلمبرداری و تولید فصل دوم این سریال در حال سپری شدن است. علاوه بر این، چهار فیلم کوتاه برای فصل چهارم این سریال نیز در دست ساخت است که این فیلم‌های کوتاه، Short Treks نام دارند. پخش هفتگی این ۴ قسمت از ماه سپتامبر امسال (شهریور یا مهر) آغاز می‌شود و زمان هر قسمت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه خواهد بود.

تمرکز سریال کوتاه Short Treks روی سه شخصیت سیلویا تیلی با بازی مری وایزمن، سارو با بازی داگ جونز و هری ماد با بازی رین ویلسون، خواهد بود. همچنین الکس کورتزمن کارگردانی قسمت ابتدایی فصل دوم سریال Star Trek: Discovery را بر عهده داشته است. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده