نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۷

فصل سوم سریال Daredevil در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد

به نظر می‌رسد که فصل سوم سریال Daredevil در سال ۲۰۱۸ توسط نتفلیکس منتشر خواهد شد.

پس از انتشار سریال The Defenders (دیفندرز) در سال گذشته از شبکه نت فلیکس که با نقدهای متوسطی مواجه شد، سال ۲۰۱۸ سال بزرگ و مهمی برای سریال‌های نتفلیکسی مارول بوده است. تاکنون شاهد انتشار فصل دوم سریال Jessica Jones (جسیکا جونز) و فصل دوم سریال Luke Cage (لوک کیج) از این شبکه محبوب استریم بوده‌ایم و همچنین فصل دوم سریال Iron Fist (آیرون فیست) نیز قرار است در تاریخ ۷ سپتامبر امسال (۱۶ شهریور) از شبکه نتفلیکس منتشر شود. با این حال، مدت زمان زیادی از تمدید سریال Daredevil (دردویل) برای فصل سوم می‌گذرد و طرفداران این سریال از انتشار فصل سوم این سریال در طول سال ۲۰۱۸ ناامید شده‌اند و به نظر می‌رسد که قرار نیست زودتر از زمستان سال ۲۰۱۹ شاهد انتشار فصل سوم این سریال باشیم.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که فصل سوم سریال Daredevil قرار است در طول سال ۲۰۱۸ از شبکه Netflix منتشر شود. تد ساراندوس، مدیر عامل شبکه نتفلیکس در بیانیه ویدیویی در مورد عملکرد این شبکه در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸ صحبت و سریال‌هایی را که قرار است فصل جدید آن‌ها از این شبکه در طول نیمه دوم سال ۲۰۱۸ منتشر شوند، معرفی کرد. ساراندوس در این پیام ویدیویی تایید کرد که در نیمه دوم امسال شاهد انتشار فصل‌ جدید سریال‌هایی چون سریال Orange is the New Black (نارنجی مد جدید است)، سریال Ozark (اوزارک)، سریال Iron Fist، سریال Daredevil، سریال Narcos (نارکس) و فصل پایانی سریال House of Cards (خانه پوشالی) خواهیم بود.

او همچنین اشاره کرد که فصل دوم سریال Making a Murderer که یک سریال مستند جنایی است، در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد. با اینکه هنوز تاریخ دقیقی اعلام نشده است، اما قابل انتظار است که در اواخر سال ۲۰۱۸ شاهد انتشار فصل سوم سریال Daredevil باشیم. همچنین به‌تازگی تایید شده است که فصل دوم سریال Iron Fist به‌جای ۱۳ قسمت دارای ۱۰ قسمت خواهد بود که ممکن است در فصل سوم سریال Daredevil نیز شاهد اتفاق مشابه‌ای نیز باشیم. همچنین انتظار می‌رود که در سال ۲۰۱۹ شاهد انتشار فصل دوم سریال The Punisher (پانیشر) و فصل سوم سریال Jessica Jones باشیم.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده