نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۷

بازی Battlefield V با یک ماه تاخیر منتشر می‌شود

طبق اعلام استودیو دایس، بازی Battlefield V که قرار بود اواخر مهر منتشر شود، با یک ماه تاخیر منتشر خواهد شد. 

یکی از بازی‌های مورد‌انتظار امسال، Battlefield V، بازی شوتر جدید استودیو دایس و کمپانی الکترونیک آرتز است. این بازی قرار بود در تاریخ ۲۷ مهر منتشر شود، اما امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو دایس با انتشار یک بیانیه اعلام کرد که بازی، با یک ماه تاخیر و در تاریخ ۲۹ آبان منتشر خواهد شد. متن بیانیه دایس به شرح زیر است:

ما قصد داریم تا یک سری تغییرات جزئی دیگر در هسته گیم‌پلی بازی اعمال کنیم و به همین دلیل هم به کمی زمان بیش‌تر برای توسعه بازی نیاز خواهیم داشت. 

با اینکه دایس اعلام کرده که تاخیر خوردن انتشار بازی به دلیل اعمال یک سری تغییرات در گیم‌پلی آن و همچنین مطمئن شدن از این است که محتویات پس از انتشار بازی به شکل درستی در دسترس کاربران قرار می‌گیرند، اما یکی دیگر از دلایل این تاخیر می‌تواند نزدیک بودن تاریخ انتشار قبلی بازی به انتشار بازی‌های Call of Duty: Black Ops 4 و Red Dead Redemption 2 باشد. چندی پیش اعلام شد که میزان پیش فروش بازی بتلفیلد 5، شرایط خیلی خوبی ندارد و شاید همین هم عاملی شده تا الکترونیک آرتز، تاخیر بازی را یک ماه عقب بیندازد و در بازه خلوت‌تری اقدام به منتشر کردن آن کند. 

به‌علاوه در چند وقت اخیر شاهد انتشار اخبار مختلفی از در دسترس نبودن یک سری ویژگی‌های Battlefield 5 در هنگام انتشار بودیم که شاید این تاخیر باعث شود تا این ویژگی‌ها هم در زمان انتشار در دسترس باشند. 


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده