// دوشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۵

سرویس Xbox All Access به صورت رسمی معرفی شد

کمپانی مایکروسافت به صورت رسمی سرویس Xbox All Access را معرفی کرد.

چندی پیش شایعه‌ای منتشر شد حول اینکه مایکروسافت در حال راه‌اندازی سرویس جدیدی به نام Xbox All Access است. حال طبق جدیدترین اخبار کنسول های بازی، مایکروسافت سرویس Xbox All Access را به صورت رسمی معرفی کرد. در جریان این سرویس کاربران به صورت ماهیانه مبلغی برای دریافت یک ایکس باکس وان اس یا ایکس باکس وان ایکس را در کنار اشتراک ایکس باکس لایو گلد و سرویس Xbox Game Pass می‌پردازند. مشترکین این سرویس در نهایت پس از گذشت ۲۴ ماه، ایکس باکس خود را با سرویس‌هایی که از قبل پول‌شان را پرداخت کرده‌اند، دریافت خواهند کرد.

در جریان این قرارداد، کاربرانی که قصد خرید Xbox One S با سرویس‌های ذکر شده را دارند، باید به صورت ماهیانه ۲۲ دلار و کاربرانی که قصد خرید Xbox One X با سرویس‌های ذکر شده را دارند باید ماهیانه ۳۵ دلار پرداخت کنند. در این میان به این نکته اشاره کنم که هزینه‌های در نظر گرفته شده، کمتر از هزینه هرکدام از آیتم‌های این سرویس به صورت جداگانه است. جدا از موارد ذکر شده، اگر قصد لغو معامله را داشتید، باید مابقی پول سخت افزار خریداری شده را پرداخت کنید تا به صورت کامل آن را دریافت کنید.

در نهایت مایکروسافت اعلام کرده است که سرویس Xbox All Access پیشنهادی با مدت زمان محدود است که تنها به اشخاص واجد شرایط تعلق می‌گیرد. نظر شما کاربران زومجی در مورد این برنامه جدید کسب درآمد مایکروسافت چیست؟


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده