// یکشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۲

شایعه: با عضویت در سرویس جدید اشتراکی مایکروسافت، یک کنسول ایکس باکس وان دریافت کنید

طبق شایعه‌ای که اخیرا منتشر شده است، به‌نظر می‌رسد مایکروسافت در نظر دارد سرویس اشتراکی جدیدی معرفی کند که با پرداخت ماهانه، کاربران در انتها صاحب یک دستگاه کنسول ایکس‌باکس وان شوند. با زومجی همراه باشید.

کمپانی مایکروسافت در حال حاضر دو سرویس محبوب ایکس باکس لایو گلد و ایکس باکس گیم‌ پس را در ازای پرداخت مبلغ ماهیانه، در اختیار کاربران قرار داده است. حال بر اساس جدیدترین شایعات منتشر شده، به‌نظر می‌رسد این کمپانی در حال تدارک معرفی سرویس اشتراکی جدیدی است که شامل هر دو سرویس اشتراکی به علاوه یکی از کنسول‌های ایکس باکس وان اس یا ایکس باکس وان ایکس می‌شود!

بنا به گزارش سایت The Verge، این سرویس اشتراکی، Xbox All Access نام دارد و به دو صورت به کاربران ارائه می‌شود. کاربران می‌توانند با پرداخت ماهیانه ۳۴.۹۹ به مدت دو سال، به عضویت دو سرویس اشتراکی Xbox Live Gold و Xbox Game Pass دربیایند و در انتهای سرویس یک دستگاه کنسول ایکس‌باکس وان ایکس دریافت کنند. سایت The Verge هنوز اطلاعات دقیقی از میزان هزینه سرویس حاوی کنسول ایکس‌باکس وان اس ندارد، اما منابع وب‌سایت ویندوز سنترال معتقدند که احتمالا این گزینه با پرداخت ماهیانه ۲۲ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. گویا قبل از آن‌که نام رسمی سرویس Xbox All Access مشخص شود، این سرویس درون کمپانی مایکروسافت به اسم Project Largo شناخته می‌شده است و به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت چند ماهی است که روی آن در حال کار بوده است. این پروژه قرار بود اواخر ماه جاری میلادی معرفی شود، اما به دلیل برگزاری نمایشگاه گیمزکام 2018 و برنامه‌هایی که مایکروسافت برای سرویس ایکس‌باکس گیم پس داشته است، معرفی این سرویس موقتا به حالت تعلیق در آمده است. این سرویس ابتدا قرار است تنها برای کاربران کشور آمریکا در دسترس قرار گیرد و در صورت استقبال گسترده، در اختیار مردم دیگر کشورها هم قرار خواهد گرفت. آن‌طور که به‌نظر می‌رسد کمپانی مایکروسافت علاوه بر این سرویس ابتدا قرار بود کنترلر جدید خود را هم با اسم رمز Xbox Washburn و با قیمت ۱۴۹.۹۹ دلار در نمایشگاه گیمزکام امسال معرفی کند، اما سپس تصمیم گرفت تا معرفی و عرضه آن را تا ماه اکتبر (مهر-آبان) به تعویق بیندازد.

شما کاربران زومجی می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده