نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۰

اولین تریلر فصل سوم سریال True Detective منتشر شد

شبکه HBO اولین تریلر فصل سوم سریال True Detective را منتشر و زمان پخش این سریال را اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه HBO اولین تریلر فصل سوم سریال True Detective (کاراگاه حقیقی) را منتشر کرده است. در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی فصل سوم این سریال مورد انتظار و فضای پر رمز و راز آن هستیم که ماهرشالا علی، بازیگر برنده جایزه اسکار برای فیلم Moonlight (مونلایت) و بازیگر سریال Luke Cage (لوک کیج)، نقش اصلی فصل سوم را بر عهده دارد. با اینکه اطلاعات بسیار کمی از فصل سوم سریال True Detective منتشر شده است، اما آنچه که باید در فصل سوم این سریال انتظارش را بکشیم، در این تریلر می‌توانیم مشاهده کنیم. اتفاقات فصل سوم سریال در دوره‌های زمانی مختلف جریان دارد و در طول تریلر شاهد جوانی، میان سالی و سالخوردگی شخصیت ماهرشالا علی که وین هیز نام دارد، هستیم. گریم فوق العاده علی نیز در این دوره‌های زمانی متفاوت قابل مشاهده است. به نظر می‌رسد که او یک تراژدی بزرگ یا یک پرونده فاجعه بار را تجربه کرده است که در آینده به دنبال حل این معما است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا و مرموز را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

ماهرشالا علی در نقش وین هیز، استیون درف در نقش رولاند وست، کارمن اجوجو در نقش آملیا ریردون، اسکوت مک‌نری در نقش تام، میمی گامر در نقش لوسی پرسل، ری فیشر در نقش فردی برنز، ریس ویکفیلد در نقش هنری هیز، مایکل گراییز در نقش برت وودارد و جان تنی در نقش آلن جونز، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال True Detective حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلمبرداری و تولید فصل سوم کاراگاه حقیقی به‌تازگی به پایان رسیده است و مانند دو فصل اول، نیک پیزولاتو وظیفه ساخت و نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده داشته است.

همچنین شبکه HBO اعلام کرد که فصل سوم سریال True Detective در ماه ژانویه ۲۰۱۹ از این شبکه به‌روی آنتن خواهد رفت. فصل سوم این سریال در ۶ قسمت تولید شده است. 


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده