نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۵

مدل جدید کنترلر الیت ایکس باکس احتمالا در اکتبر سال جاری عرضه می‌شود

با عنایت یه توییت جدیدی که سردبیر ارشد وب‌سایت ورج به اشتراک گذاشته است، به نظر می‌رسد که در ماه اکتبر شاهد عرضه مدل جدید کنترلر الیت ایکس باکس خواهیم بود.

از ماه‌ها پیش شایعات زیادی از مدل آپدیت شده کنترلر بی‌سیم الیت ایکس باکس به گوش می‌رسد و حال در تازه‌ترین اخبار کنسول‌های بازی مطلع شدیم که آخرین شایعه پخش شده در فضای مجازی به عرضه مدل جدید کنترلر الیت در پاییز سال جاری اشاره دارد.

روز گذشته تام وارن، سردبیر ارشد وب‌سایت The Verge در توییت جدیدی از عرضه کنترلر جدیدی با اسم رمز Washburn برای ایکس باکس در ماه اکتبر (مهر-آبان) خبر داد که ۱۴۹ دلار قیمت خواهد داشت. با اینکه تام وارن از این کنترلر به عنوان کنترلر الیت یاد نکرده است، اما با توجه به قیمت مشابه این دو کنترلر می‌توان گفت که منظور وارن نسخه جدید کنترلر الیت بوده است.

در دی ماه سال گذشته نیز شاهد انتشار شایعاتی مبنی بر عرضه مدل جدید کنترلر الیت بودیم که از بهبودهایی نظیر باطری‌های قابل شارژ بدون امکان جداسازی از کنترلر، پشتیبانی از درگاه USB نوع C، پشتیبانی از بلوتوث، امکان قفل تریگر‌ها در سه حالت متفاوت، امکان سوییچ بین سه نوع پروفایل و Paddle‌های باکیفیت‌تر و دقیق‌تر در این کنترلر حکایت می‌کرد.

کنترلر الیت ایکس باکس در تاریخ پنجم آبان ماه ۱۳۹۴ (۲۷ اکتبر ۲۰۱۵) عرضه شد. این کنترلر را می‌توان به خاطر قابلیت‌های شخصی‌سازی غنی، کیفیت و دقت بالا در زمره بهترین کنترلرهایی که در طول این سال‌ها عرضه شده است، قرار داد که حتی قیمت بالای این کنترلر مانع محبوبیت آن بین بازیکنان نشده است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده