نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۷

تاریخ و محل برگزاری مسابقات The International 2018 مشخص شد

کمپانی ولو اطلاعات بیشتری را از مسابقات The International 8 بازی Dota 2 نظیر تاریخ، محل برگزاری و بلیط‌های این رویداد به اشتراک گذاشت.

این هفته را می‌توان هفته‌ی خوبی برای طرفداران بازی Dota 2 به حساب آورد؛ زیرا کمپانی ولو چندین بار سکوت متداول خود را شکست و بلاگ خود را با خبرهای جدید به‌روز کرد. چندین ماه پیش مطلع شدیم که سالن کی آرنا واقع در شهر سیاتل به دلیل اعمال تغییرات نمی‌تواند محل برگزاری مسابقات اینترنشنال بعدی باشد و این موضوع باعث شد تا طرفداران با در نظر گرفتن مشکل همیشگی گرفتن ویزا به این فکر کنند که کمپانی Valve مسابقات TI8 را در ونکوور کانادا برگزار کند. این موضوع با توجه به اینکه ونکوور فاصله زیادی با سیاتل ندارد و این کمپانی می‌تواند به سادگی کنترل اوضاع را در دست گیرد، منطقی به نظر می‌رسید. حال و در تازه‌ترین اخبار مسابقات، کمپانی ولو از برگزاری مسابقات The International 8 در سالن راجرز آرنا واقع در ونکوور خبر داده است تا با برگزاری این تورنمنت در خاک کانادا دیگر شاهد مشکلات دست‌و‌پا‌گیر اخیر نباشیم.

Rogers Arena - Dota 2

مسابقات The International 8 دوتا 2 در سالن راجرز آرنا برگزار خواهد شد که ۴۴ هزار متر مربع وسعت دارد و بسته به رویداد می‌تواند میزبان ۱۹ هزار نفر باشد. مرحله اصلی این مسابقات از بیست و نهم مردادماه (۲۰ آگوست) کار خود را آغاز می‌کند و در تاریخ سوم شهریورماه (۲۵ آگوست) خاتمه می‌یابد. فروش بلیط این رویداد از تاریخ سوم فروردین‌ماه (۲۳ مارس) آغاز می‌شود و دو نوع بلیط در دسترس خواهد بود. بلیط‌های Midweek برای حضور در چهار روز اول این رویداد (۲۰ تا ۲۳ آگوست) با قیمت ۱۲۵ دلار کانادا (تقریبا ۹۵ دلار امریکا) و بلیط‌های Final برای حضور در دو روز پایانی (۲۴ تا ۲۵ آگوست) با قیمت ۲۵۰ دلار کانادا (تقیربا ۱۹۰ دلار امریکا) به فروش خواهد رسید.

بلیط‌های این رویداد را می‌توان از طریق وب‌سایت Ticketmaster تهیه و برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش «سوالات متداول» مراجعه کرد. هر فرد تنها قادر به تهیه‌ی پنج بلیط است و امسال خبری از بلیط‌های VIP نخواهد بود. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dota 2 GosuGamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده