نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۲

ادگار رایت یکی از گزینه‌های کارگردانی قسمت جدید فیلم جیمز باند است

طبق خبرهای منتشر شده، ادگار رایت، کارگردان سرشناس بریتانیایی یکی از گزینه‌های کارگردانی فیلم James Bond 25 (جیمز باند ۲۵) است.

هفته گذشته اعلام شد که دنی بویل که قرار بود کارگردانی قسمت جدید فیلم James Bond (جیمز باند) را بر عهده داشته باشد، پروژه ساخت این فیلم را به دلیل اختلاف نظر و عقیده با تهیه کنندگان فیلم ترک کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ادگار رایت، کارگردان فیلم Baby Driver (بیبی درایور) ممکن است کارگردانی فیلم James Bond 25 را بر عهده بگیرد. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، ادگار رایت یکی از گزینه‌های اصلی و محبوب تهیه کنندگان مجموعه 007 برای جانشینی دنی بویل است. از دیگر گزینه‌های اصلی تهیه کنندگان جیمز باند می‌توان به ژان-مارک ولی با سابقه کارگردانی سریال Big Little Lies (دروغ‌ های کوچک بزرگ)، دیوید مکنزی با سابقه کارگردانی فیلم Hell or High Water (اگر سنگ از آسمان ببارد) و یان دمانگ با سابقه کارگردانی فیلم White Boy Rick (ریک پسر سفیدپوست)، اشاره کرد.

با این حال، ولی ممکن است به علت تداخل کاری و شلوغ بودن برنامه‌هایش، پیشنهاد کارگردانی فیلم James Bond 25 را قبول نکند، اما گفته می‌شود که رایت به کارگردانی فیلمی از مجموعه جیمز باند ابراز علاقه کرده است. همچنین از کریستوفر مک‌‌کوری، کارگردان فیلم Mission Impossible: Rogue Nation (ماموریت غیرممکن: ملت سرکش) و فیلم Mission Impossible: Fallout (ماموریت غیر ممکن: فال اوت)، به‌عنوان گزینه اصلی و محبوب دو کمپانی فیلمسازی MGM و Eon Productions برای کارگردانی قسمت جدید فیلم جیمز باند نام برده می‌شود.

با این حال، گفته می‌شود که به مک‌کوری پیشنهاد کارگردانی قسمت هفتم فیلم Mission Impossible (ماموریت غیر ممکن) داده شده و او ممکن است برای کارگردانی این فیلم بازگردد که در صورت این اتفاق، او از فهرست مدنظر تهیه کنندگان فیلم جیمز باند خارج خواهد شد. فیلم James Bond 25 قرار بود در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان ۱۳۹۸) اکران شود و حال پیش‌بینی می‌شود که اکران این فیلم تا زمان نامشخصی در سال ۲۰۲۰ عقب بیفتد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده