نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۹

کریستوفر مک کوری ممکن است فیلم جدید جیمز باند را کارگردانی کند؛ احتمال عقب افتادن اکران فیلم

کریستوفر مک کوری ممکن است کارگردانی قسمت جدید فیلم جدید جیمز را بر عهده بگیرد و همچنین شایعات عقب افتادن زمان اکران فیلم نیز شنیده می‌شود.

چند روز پیش بود که دنی بویل که قرار بود کارگردانی قسمت جدید فیلم James Bond (جیمز باند) را بر عهده داشته باشد، پروژه ساخت این فیلم را به دلیل اختلاف نظر و عقیده با تهیه کنندگان فیلم ترک کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از وضعیت کنونی فیلم James Bond 25 (جیمز باند ۲۵) منتشر شده است. کریستوفر مک‌‌کوری که برای نوشتن فیلمنامه فیلم The Usual Suspects (مظنونین همیشگی) جایزه اسکار بهترین فیلمنامه را دریافت کرده و بیشتر برای کارگردانی فیلم Mission Impossible: Rogue Nation (ماموریت غیرممکن: ملت سرکش) و فیلم Mission Impossible: Fallout (ماموریت غیر ممکن: فال اوت) شناخته می‌شود، گزینه اصلی دو کمپانی فیلمسازی MGM و Eon Productions برای کارگردانی قسمت جدید فیلم جیمز باند است.

طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، با توجه به اینکه تهیه کنندگان فیلم 007 به دنبال استخدام کارگردان جدید هستند و فیلمنامه فیلم نیز احتمالا کاملا بازنویسی خواهد شد، بسیار بعید است که فیلم James Bond 25 در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان ۱۳۹۸) اکران شود و احتمالا اکران فیلم تا زمان نامشخصی عقب خواهد افتاد. این موضوع شامل زمان شروع فیلمبرداری فیلم نیز خواهد شد و بدین ترتیب بسیار بعید است که فیلمبرداری و تولید این فیلم از تاریخ ۳ دسامبر امسال (۱۲ آذر) در استودیوی فیلمسازی پاین‌وود در شهر لندن آغاز شود. همچنین در صورت توافق، مک‌کوری وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم James Bond 25 را نیز بر عهده خواهد گرفت.

Christopher McQuarrie

همچنین هالیوود ریپورتر گزارش داد که از منابع بسیار نزدیکی شنیده که فیلم James Bond 25 در حال حاضر تاریخ اکرانی ندارد و بسیار بعید است که زودتر از اواخر سال ۲۰۲۰ شاهد اکران این فیلم باشیم. با اینکه مک‌کوری تنها گزینه تهیه کنندگان قسمت جدید فیلم James Bond نیست، اما مک‌کوری با توجه به اینکه سابقه بسیار خوبی در کارگردانی فیلم‌های اکشن و مشابه مجموعه 007 را در کارنامه خود داشته، به گزینه اصلی استودیو تبدیل شده است. همچنین تهیه کنندگان فیلم جیمز باند به‌دنبال یک نویسنده و کارگردان هستند و آن‌ها در نظر ندارند تا از فیلمنامه دنی بویل و جان هاج که مورد تایید دنیل کریگ، باربارا براکلی و مایکل ویلسون، نبوده است، برای ساخت این فیلم استفاده کنند.

نیل پرویس و رابرت وید که وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم‌های مختلفی از مجموعه جیمز باند از جمله فیلم Skyfall (اسکای‌‌فال) را بر عهده داشته‌اند، قرار نیست برای نوشتن فیلمنامه فیلم James Bond 25 بازگردند و بدین ترتیب تهیه کنندگان فیلم به‌صورت همزمان به دنبال نویسنده و کارگردان برای این فیلم خواهند بود. ورایتی در پایان اشاره کرد که از زمان اکران فیلم GoldenEye (گولدن‌آی) در سال ۱۹۹۵، تمامی فیلم‌های جیمز باند در فصل زمستان اکران شده‌اند و ممکن است پس از سال‌ها فیلمی از این مجموعه در فصل تابستان یا هر زمان دیگری در سال منتشر شود. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده