نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۹

تریلر هنگام عرضه بازی Strange Brigade کاراکتر جدیدی را معرفی می‌کند

با اینکه زمان زیادی به انتشار بازی تیراندازی سوم شخص Strange Brigade باقی نمانده است، اما استودیو ربلیون اینترتینمنت همچنان خبرهای جدیدی از آن به اشتراک می‌گذارد.

تنها چهار روز دیگر به انتشار بازی Strange Brigade به صورت دیجیتالی و فیزیکی باقی مانده است و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم استودیو ربلیون اینترتینمنت تریلر هنگام عرضه این بازی تیراندازی سوم شخص را منتشر کرده است که حاوی یک سورپرایز کوچک برای پیش خرید کنندگان و بازیکنانی که در روزهای اولیه عرضه به تهیه بازی اقدام می‌کنند، است.  

این تریلر که بیش از دو دقیقه به طول می‌انجامد، بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی Strange Brigade را به نمایش در می‌آورد. این تریلر همچنین کاراکتر جدیدی با نام وینستون بی را معرفی می‌کند که به صورت رایگان در دسترس پیش خرید کنندگان و کسانی که تا سه روز پس از عرضه بازی به تهیه آن اقدام کنند، قرار می‌گیرد.

استودیو Rebellion Entertainment هفته گذشته تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی Strange Brigade منتشر کرد که برخی از ویژگی‌های بازی در زمان عرضه نظیر بخش داستانی، سلاح‌ها و تله‌ها را نمایش می‌داد. همچنین چندی قبل شاهد رونمایی از دو حالت Horde و Score Attack بودیم که بازیکنان در حالت اول با امواج بی‌پایانی از دشمنان تا زمان مرگ مبارزه می‌کنند و در حالت دوم باید با سرعت هر چه تمام‌تر دشمنان را نابود کنند تا افزاینده‌ها را به دست آورند. 

بازی Strange Brigade در تاریخ ۶ شهریور (۲۸ آگوست) برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر زمان عرضه بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده