نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۱

تریلر گیم پلی جدیدی از بازی Strange Brigade منتشر شد

استودیو ربلیون اینترتینمنت تریلر جدیدی از بازی تیراندازی سوم شخص Strange Brigade منتشر کرد که تماما روی نمایش گیم‌پلی بازی تمرکز دارد.

پس از تقریبا یک سال انتظار طرفداران، تنها دو هفته تا انتشار بازی Strange Brigade در سراسر جهان زمان باقی مانده است و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Rebellion Entertainment تریلر جدیدی را از این بازی تیراندازی سوم شخص منتشر کرده است که بخش‌هایی از گیم‌پلی پیش‌تر دیده نشده بازی را به نمایش در می‌آورد.

این تریلر که بیش از شش دقیقه به طول می‌انجامد، نگاهی اجمالی به برخی از ویژگی‌هایی که در زمان عرضه بازی در دسترس خواهند بود، دارد که از میان این ویژگی‌ها می‌توان به بخش داستانی، اسلحه‌ها، تله‌ها و موارد دیگر اشاره کرد. شما می‌توانید این تریلر را در انتهای مطلب مشاهده کنید.

در دیگر اخبار مربوط به بازی Strange Brigade، استودیو ربلیون اینترتینمنت هفته گذشته از دو حالت Horde و Score Attack رونمایی کرد که حالت شناخته شده Horde وظیفه مبارزه با امواج بی‌پایان دشمنان تا زمان مرگ را به بازیکنان محول می‌کند و در حالت Score Attack بازیکنان باید دشمنان را با سرعت هر چه تمام‌تر از پای در آورند تا افزاینده‌ها را به دست آورند.

بازی Strange Brigade در تاریخ ششم شهریور (۲۸ آگوست) برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر خواهد شد. بازیکنان می‌توانند با پیش خرید این بازی بسته Secret Service Weapons را دریافت کنند که مسلسل Stoudenmire 960، پیستول Wilkers & White P19 و تفنگ Gehrig & Delgane S1 را در دسترس قرار می‌دهد. شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده