نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۲

تریلر Call of Duty: Black Ops 4 به نمایش ویژگی های منحصربه‌فرد نسخه کامپیوتر بازی می‌پردازد

استودیو تری‌آرک تریلر جدیدی را از نسخه کامپیوتر بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر کرد که ویژگی‌های منحصربه‌فرد این نسخه را به نمایش در می‌آورد.

پیش از این، زمانی که بازی Call of Duty: Black Ops 4 برای اولین بار معرفی شد، مطلع شدیم که نسخه کامپیوتری بازی تجربه‌ای منحصربه‌فرد برای بازیکنان به ارمغان خواهد آورد. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو تری آرک تریلر جدیدی را از بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر کرد که تفاوت‌هایی را که باعث تمایز نسخه کامپیوتر با سایر نسخه‌های بازی می‌شود، نشان می‌دهد.

این تریلر که بیش از یک دقیقه به طول می‌انجامد، به طور کامل روی کامپیوتر ضبط شده است. بازیکنان بسته به مشخصات کامپیوتر خود می‌توانند از هر مانیتور یا تمام مانیتورهایی که دارند، بهره ببرند. افزون بر این، بازی Call of Duty: Black Ops 4 از رزولوشن 4K واقعی و نرخ فریم کاملا نامحدود پشتیبانی می‌کند.

روز گذشته کمپانی اکتیویژن در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018 تریلر جدیدی را از بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر کرد که گیم‌پلی نقشه جدید بخش چندنفره بازی را که با نام آرسنال شناخته می‌شود، به نمایش درآورد. بازی Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ ۲۰ مهر ماه (۱۲ اکتبر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده